نوشته شده توسط : مهمان نواز

بدین ترتیب ساخت سایت بایستی به طوری شکل گیرد که برای استفاده کننده طراحی سایت شرکتی شفاف و بیان کننده باشد و بتواند به خیر با آن رابطه برقرار نماید. استفاده کننده می بایست بتواند به آسانی میان صفحه های جنبش نماید و داده ها آیتم نظرش در دسترس باشد به طوری که حداکثر با سه کلیک به محتوای خویش رسد. این تجربه کاربری شم خوب و خوشایندی برای مخاطب به توشه میاورد. برای داده ها بیشتر کارداران پیروزی در طراحی وب را بخوانید.

 

امنیت تارنما خویش را مراقبت فرمائید.
امنیت وبسایت زمینه بسیار مهمی میباشد و جزو دست اندرکاران ادامه حیات و ثبات یک وبسایت میباشد. متاسفانه صاحبان کسب و امور بدین زمینه اهمیت چندانی نمی دهند و اعتماد یوزرها خویش را از دست می‌دهند. امنیت وب سایت، اعتبار وب سایت را بالا می‌برد و همینطور سبب ساز می‌گردد تا یوزرها به شما بهتر اعتماد نمایند.

با به کار گیری از موردها ذیل امنیت تارنما خویش را پیش از هک شدن بالا ببرید :

از یک پسورد بسیار توانا به کار گیری نمایید.
هاست دارای اعتبار به عمل ببرید.
از HTTPS استعمال نمائید.
وبسایت را به صورت مداوم آپ تو دیت نمایید.
گرافیک تارنما ابتدایی ترین مسائل در طراحی وب سایت ماهر
در صورتی کل اقتدار خویش را برای کدنویسی و مهارت های نرم‌افزار نویسی به عمل گرفته اید، دیدنی میباشد بدانید که گشوده هم وبسایت شما برحسب گرافیک آن معقول میشود. یک وبسایت خوب هنگامی به وجود میاید که گرافیک و اصول اپلیکیشن نویسی در طراحی سایت با هم آمیخته شوند و تعامل خیر و خوبی با هم داشته باشند. چنانچه وبسایت شما گرافیک نیکی نداشته باشد، یوزرها بعد از ورود جذب آن نمیشوند و از تارنما بیرون میشوند. در سود ی خروج یوزرها از وبسایت نرخ پریدن وب سایت بالا می رود. نرخ پریدن یا این که Bounce Rate به درصد کسانی میگویند که به یک ورقه از تارنما شما وارد می گردند و بعد تخت گاز شیت را رخنه‌ می نمایند.نرخ پریدن سئوی وبسایت را به شدت کاهش می‌دهد.

با به کار گیری از این 5 نکته می‌توانید سایتی استفاده کننده پسند و فعال داشته باشید. با ما همدم باشید تا در نوشته‌ی‌علمی بعدی به نظارت 5 نکته دیگر از خصوصیت های پباده سازی یک وبسایت ماهر بپردازیم.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: