نوشته شده توسط : مهمان نواز


هر زبانی برای اینکه تغییری در المانی تولید نماید. طراحی سایت شرکتی  می بایست راهی برای فراخوانی آن داشته باشد در کتابخانه جی کوئری selectors عمل تعیین المان ها در Html را انجام می دهند.

jQuery Selectors :
انتخابگرها در جی کوئری به شما اذن تعیین و اعمال افکت به تگ های HTML را میدهند. انتخابگرها براساس اسم تگ ، ID،کلاس،نوع صفت ، مقدار صفت و ... یک تگ را گزینش می نمایند ، گزینش گرهای جی کوئری براساس گزینش گرهای CSS ساخت گردیده اند و به آن ها انتخابگرهای جدیدی نیز افزوده شده‌است.

هر انتخابگر در جی کوئری با یک نماد $ شروع میشود.

تعیین با به کار گیری از اسم تگ
برای گزینش کل موادسازنده از یک مال می‌توانید موادتشکیل دهنده را با اسم آن ها فراخوانی فرمائید. از جمله در شرایطی‌که بخواهید که به کل تگ های
در شیت

افکتی بدهید از این فرمان تحت برای تعیین کل تگهای p استعمال خواهید کرد:

$(\"p\")

نمونه:

زمانی که استفاده کننده روی دکمه کلیک کرد کل تگ های P پنهان خواهند شد:

$(document).ready(function(){
$(\"button\").click(function(){
$(\"p\").hide();
});
});

مشاهده سود

 

گزینش یک تگ براساس ID
در حالتی‌که بخواهیم که افکتی به یک تگ خاصیت اعمال خواهد شد می توانیم از id آن تگ استعمال کنیم ، برای اینکه عنصری را با یک id خاص گزینش فرمائید از فرمان ذیل به کارگیری فرمائید:

$(\"#test\")

نمونه:

هنگامیکه یوزرها روی دکمه کلیک نمایند تگی که id=\"test\" داراست پنهان میگردد:

$(document).ready(function(){
$(\"button\").click(function(){
$(\"#test\").hide();
});
});

مشاهده سود

 

تعیین تگ ها با امداد کلاس
در شرایطی‌که بخواهیم یکسری تگ را با خصوصیت مشخصی تعیین کنیم می‌توانیم آن‌ها را براساس کلاس گزینش نماییم برای اینکار از فرمان پایین به کار گیری می‌کنیم:

$(\".test\")

نمونه

هنگامی که مخاطب روی دکمه کلیک کرد ، کل تگ های دارنده کلاس class=\"test\" پنهان می شوند:

$(document).ready(function(){
$(\"button\").click(function(){
$(\".test\").hide();
});
});

مشاهده فیض

نمونه های بیشتر از انتخابگرهای جی کوئری:

 

انتخابگر

توضیحات

نمونه

$(\"*\")

تعیین همگی تگها

مشاهده کد

$(this)

تعیین تگی که کد جی کوئری در آن مندرج میباشد

مشاهده کد

$(\"p.intro\")

گزینش کلیه تگ های p که کلاس class=\"intro\" دارا هستند.

مشاهده کد

$(\"p:first\")

گزینش او‌لین تگ


مشاهده کد

$(\"ul li:first\")

گزینش

او‌لین عنصر
در اولی


مشاهده کد

$(\"ul li:first-child\")

تعیین اولی li درهمه ul ها

مشاهده کد

$(\"[href]\")

تعیین کلیه تگ ها که که صفت href دارا‌هستند

مشاهده کد

$(\"a[target=\'_blank\']\")

گزینش همگی موادسازنده با صفت target=_blank

مشاهده کد

$(\"a[target!=\'_blank\']\")

گزینش همگی تگ های که صفت target نا هم اندازه با blank باشد.

مشاهده کد

$(\":button\")

تعیین مجموع دکمه ها وتمام تگ های input که نوع type=\"button\" دارا هستند.

مشاهده کد

$(\"tr:even\")

گزینش کل سطرهای زوج تگ

مشاهده کد

$(\"tr:odd\")

گزینش همگی عناصرفرد تگ

مشاهده کد

 

قراردادن کدها در فولدر جدا
در حالتی‌که تارنما شما تعداد متعددی برگه داراست و قصد به کارگیری از افکت های جی کوئری را دارید. می‌توانید کد های جی کوئری را در فایلی غیروابسته ذخیره فرمائید و در هر شیت تارنما با یک خط کد این کد ها را فرا خوانی نمایید. پسوند فولدر های جی کوئری بصورت js. می باشد.


<\"script src=\"http://www.sargonco.com/Uploads/Public/article/webdistut/javascript/jquery-3.2.1.min.js\">

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در صورتی‌که قصد راه اندازی مغازه اینترنتی برای کسب و فعالیت خویش دارید و می خواهید به طورجدی وارد  طراحی سایت شرکتی  دنیای تجارت الکترونیکی گردید این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید.

ممکن میباشد پیش از قرائت این نوشته ی علمی، محاسبه و مطالعات متعددی درباره‌ی سیستم‌های رئیس محتوای فروشگاهی (CMS) کرده باشید و در غایت بعد از محاسبه نقاط قوت و ضعف آنان به دو سیستم ووکامرس و پرستاشاپ رسیده باشید.

خب! هم اکنون کدام سیستم مدیر محتوا برای کسب و فعالیت اینجانب مطلوب میباشد؟

هر دو CMS عالی و مطمئن میباشند به همین برهان نمی‌اقتدار موفق‌ای را از دربین آنان تعیین کرد. گزینش فی مابین این CMSها بستگی به نوع تجارت الکترونیکی و بضاعت فنی شما داراست.

ما درین نوشته‌ی علمی کوشش داریم سوای جانبداری و صادقانه مقایسه‌ای در میان ووکامرس و پرستاشاپ داشته باشیم تا در غایت شما بتوانید شایسته ترین گزینش را از فی مابین این دو پلتفرم داشته باشید.

ووکامرس چه است؟
ووکامرس اساسا یک افزونه میباشد که بر روی وردپرس نصب می شود و سیستم مدیر محتوای وردپرس را تبدیل به یک دکان اینترنتی می‌نماید.

ووکامرس در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و تا کنون در حالا گسترش میباشد. بعد از تکثیر با محبوبیت متعددی روبرو شد به گونه ای که امروزه شیوه حلی برای کسب و شغل های کوچک و وسیع شده‌است و بخش اعظمی از کسب و عمل‌های الان در عالم بر روی این CMS فعال سازی و اجرا میگردند.


تا همین لحظه‌ای که‌این نوشته‌ی‌علمی درج شده میباشد(سال ۲۰۲۰ میلادی) ۲۸ درصد از یوزرها عالم از دکان ساز ووکامرس استعمال می‌نمایند.

ووکامرس یک پلاگین یا این که افزونه تماما بدون پول و متن گشوده میباشد که گسترش‌دهندگان در سراسر عالم به صورت مداوم در حالا بهبود بخشیدن به‌این پلتفرم می‌باشند؛ در سود می‌قدرت اینگونه اظهار‌کرد که ووکامرس دامنه بزرگ‌ای از تجهیزات و خصوصیت‌های اصلی را در خویش دارااست و هر آنچه از یک پلتفرم تجارت الکترونیک نیاز دارید، در مشت شما قرار می دهد.

پرستاشاپ چه می باشد؟
عمل پرستاشاپ تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوای مهیا به برهه زمانی‌ها پیش از ووکامرس بر میشود. این سیستم رئیس محتوا به طور منحصربه‌فرد و صرفا برای فعال‌ساز‌ی مغازه‌های آنلاین گسترش داده شده‌است. پرستاشاپ در سال ۲۰۰۷ میلادی به طور مجانی منتشر شوید و تاکنون بیش تر از ۳۰۰ هزار دکان آنلاین به وسیله این CMS راه اندازی و اجرا شده‌است.


در حالتی‌که چه پرستاشاپ را می‌قدرت برای هر نوع نیازی سازگار کرد، ولی کارکرد مهم آن برای فعال‌ساز‌ی مغازه‌های اینترنتی میباشد ولی وردپرس انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به پرستاشاپ داراست.

پرستاشاپ یک پلتفرم دیرین میباشد اما امروزه یکی شایسته ترین مورد‌های مغازه ساز آنلاین به شمار می‌رود، از سوی دیگر ووکامرس یک پلتفرم جدیدتر میباشد و محبوبیت بالای آن منجر به وجود داخل شدن رقابتی طاقت فرسا با پرستاشاپ شده‌است.

برای اینکه رقابت دربین ووکامرس و پرستاشاپ دیدنی‌خیس خواهد شد بهتر میباشد نگاهی به تصاویر پایین بیندازیم. تصاویر ذیل درصد معیار کاوش‌ی یوزرها در کلمه و واژه‌‌های Prestashop و Woocammerce و همینطور مقایسه‌ای در میان لغت ها پرستاشاپ و ووکامرس را نشان میدهد (این آمار به وسیله گوگل ترندز در سال ۱۳۹۹ گرفته شده‌است).

همان گونه که مشاهده میکنید واحد سنجش جستجوی واژه و کلمه‌ی ووکامرس به طور تقریب دو برابر پرستاشاپ میباشد و این نشان میدهد که تاکنون ووکامرس از حیث کاوش از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده میباشد.

جستجوی فارسی
جستجوی انگلیسی
به هر اکنون این آمار‌ نباید فقط برهان گزینش‌کننده برای گزینش مغازه اینترنتی شما باشد، پس با ما یاور باشید.

برای نظارت خصوصیت‌ها و کارایی آنان بهتر میباشد با هر دو پلتفرم عمل کرد، علاوه بر این هر دو پلتفرم قابلیت و امکان توسعه و گسترش و افزودن افزونه و نرم افزار‌های مستقر را دارا هستند؛ اما برای بسط‌های خاص و مخصوص هر دو پلتفرم می‌بایست با توسعه و گسترش‌دهنده‌های هر حوزه سخن خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

تگهای HTML تو در تو (Nested)

تگهای HTML معمولا بوسیله تگهای دیگری تسلط گردیده اند و از ضابطه خاصی پیروی می نمایند بدین شکل که تگ نخست در انتها بسته می‌گردد این به‌این معناست که تگی که جلوتر از تمامی تگها گشوده می‌شود بایستی در پایان تمامی آن‌ها بسته گردد .برای فهم بهتر این مقاله به نمونه پایین دقت فرمائید.

 

This is my first paragraph

 


درین نمونه تگ در اولِ کلیه تگها گشوده شده‌است و در انتهای کلیه آن‌ها با بسته گردیده . محتوای تگ تگهای و
می باشند

.

تگ که بعد گشوده گردیده پیش از آن با بسته شده‌است. محتوای تگ که در واقع بدنه و بخش قابل رویت یک برگه HTML میباشد در‌این نمونه یک تگ
میباشد

. راجع‌به تگ
هم این مورد

تکرار شده‌است.

تگهای نهایی را فراموش نکنید

p> This is a paragraph>
یکی‌از مشکلات متداول در تایپ کردن کدهای HTML رعایت نکردن ضابطه (Nesting) و یا این که به عبارتی طراحی سایت شرکتی تگهای تو در تو و یا این که نبستن تگهای گشوده بوسیله تگهای بسته میباشد . از ذهن بردن تگهای نهایی در نمونه بالا سبب ساز بروز غلط نمی شود .

البته در اکثر مورد ها از ذهن بردن تگهای آخری و یا این که بستن تگها و رعایت نکردن ضابطه تگهای تو در تو سبب ساز بروز غلط های ساختاری گردد.

عنصرها HTML خالی

عنصرها HTML سوای محتوا را موادسازنده خالی (empty element) می نامند .این عنصرها در به عبارتی تگ ابتدایی بسته میشوند.

تگ
یکی‌از عنصرها خالی میباشد که بسته نمی‌شود و سبب شکستن خط بعداز خویش می گردد.

اما در زبانهای توسعه یافته خیس مانند XHTML و XML تگها مسلما می بایست بسته شوند بنابرین استعمال از تگ
به مکان
مطلوب خیس هست.

حروف گسترده یا این که کوچک؟

HTML حساس به پهناور بودن و یا این که کوچک بودن حروف وجود ندارد به صورت نمونه
به عبارتی

کاری را انجام میدهد که
انجام می دهد

.اکثری از صفحه های اینترنت از حروف وسیع برای ساختن تگهای HTML به کارگیری میکنند. البته استعمال از حروف کوچک طبق استانداردهای سازمان جهانی اینترنت یک فرمان تماما ضروریست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

پباده سازی بر مبنا اصول بهینه سازی
یکی‌از مهم ترین عمل ها در طراحی وب سئو وبسایت برای موتور های جست و جو یا این که به عبارتی بهینه سازی میباشد. طراحی سایت شما به نحوی انجام میگیرد که مطابق با اصول موتور های جست و جو باشد تا مخاطبان بتوانند با جست و جویبار سرویس ها  طراحی سایت شرکتی شما به راحتی شما‌را در حاصل بیابند.

پنل رئیس قوی
پنل مدیریتی حاذق وبسایت شما این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می نماید که هر تغییراتی که دوست داشته باشید را فارغ از اینکه در ساختار وبسایت شما خللی ساخت‌و‌ساز خواهد شد انجام دهید. پنل مدیریتی شما بسیار انعطاف پذیر میباشد و در کنار توانمند بودن بسیار بی آلایش و کاربردی نیز هست.

بسط پذیری بالا
ساخت وب سایت شما به نحوی انجام یافته میباشد که در قبال هر تغییری انعطاف پذیر باشد. در سود شما میتوانید فارغ از هیچگونه نگرانی سایت خودتان را بسط دهید و تجهیزات تازه به آن اضافه نمایید. همانگونه که می‌دانید بسط پذیری برای یک وبسایت موردنیاز میباشد و با این عمل شما میتوانید نسبت به نیاز مخاطبتان تمهیداتی را برای ایشان ترتیب دهید.

متناسب با همگی مرورگر ها
گه گاه پیش می‌آید برخی تارنما ها در مرورگر های متعدد به نیکی اکران داده نمیشوند یااینکه در صدر وارد شدن و سرعت آن مشکلی پیش بیاید. سایت شما به نحوی خواهد بود که در اشکال مرورگر ها مانند فایرفاکس، گوگل کروم، سافاری، اوپرا و… به خیر و خوبی قابل انجام خواهد بود.

پباده سازی ریسپانسیو
طراحی وب ریسپانسیو یا این که برخورد گرا دیگر یک قابلیت و امکان به اکانت نمی آید، بلکه با دقت عرضه دستگاه های متعدد که به وب دسترسی دارا هستند، این مسئله یک اصل مهم به حساب آورده می شود هرچند که‌این مسئله گهگاه رعایت نمیشود. طراحی وب شما ولی به نحوی خواهد بود که فارغ از هیچ مشکلی بر روی همگی پلتفرم ها قابل انجام خواهد بود.

امنیت بسیار بالا
از مهم ترین گرفتاری ها برای صاحبان وب سایت امنیت میباشد. تارنما شما به طوری خواهد بود که نیاز وجود ندارد دیگر نگران از دست رفتن اطلاعاتتان باشید. سوای اینکه مشکلی پیش بیاید یا این که اشخاص فرصت طلب بخواهند سوء به کار گیری ای انجام بدهند، شما و مخاطبان می‌توانید به راحتی از تارنما به کارگیری فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

افینیتی (Affinity) در‌این راستا قالب ‌بندی کلی را طوری پباده سازی کرده که آشنا به حیث بیاید، طراحی سایت شرکتی  در عین‌ هم اکنون با نهفته ‌سازی عامل ها مزاحم سبب ساز مؤثرتر شدن آن گردیده‌است. اینجانب به‌راحتی توانستم فعالیت پباده سازی را در آن استارت کنم.»
افینیتی دیزاینر (Affinity Designer) در آی ‌پاد هم در دسترس میباشد؛ دقت نمایید که‌این اپلیکیشن آن‌ طور که شاید انتظار داشته باشید یک اپ گوشی وجود ندارد که در مقیاس کوچک عرضه خواهد شد: دقیقاً به عبارتی ورژن‌ی جامعی میباشد که در دسکتاپ عرضه میگردد.
دقت نمائید کمپانی سریف (Serif) جایگزینی برای فتوشاپ به اسم «افینیتی فوتو-Affinity Photo» ساخته و همینطور جایگزینی برای این صفحه ارایی به اسم (افینیتی پابلیشر-Affinity Publisher) خوی نموده است؛ کلیه این قابل انعطاف ‌افزارها با یکدیگر به‌خیر فعالیت می‌نمایند.
موکاپ‌ها (mock up) و مثال‌های اولیواکس پین (UXPin)ابزار پباده سازی بعدی در فهرست ما یواکس پین (UXPin) میباشد. این برنامه که مختص مثال‌ سازی نخستین میباشد برای مک، ویندوز یا این که مرورگرها در دسترس میباشد.
در اکثر اوقات ابزارهای دیگر پباده سازی صرفا می ‌توانید تعاملات را بااتصال موادسازنده متعدد جان دار در موفقیت هنری خویش ساخت و ساز فرمایید درحالی‌که یواکس پین (UXPin) به کد مجاورت ‌خیس میباشد و به شما اذن می ‌دهد با حالات متفاوت تعاملی، منطقی و مؤلفه ‌های کد کارکنید.
کتابخانه ‌هایی برای آی ‌وی ‌اس (iOS)، متریال صفحه آرایی (Material Design) و بوت استرپ (Bootstrap) در آن مخلوط‌ گردیده‌اند؛ افزون بر آن صدها گروه آیکون‌ های بدون پول نیز در آن وجود دارااست تا به شما در مسیر پباده سازی یاری دهد.
همینطور یواکس پین (UXPin) به تازگیً خصوصیت ‌های دسترسی را بدین برنامه اضافه کرده که سبب ساز می ‌خواهد شد طرح‌ هایتان مطابق استانداردهای خط‌ مشی دسترس‌ پذیری محتوای اینترنت (WCAG) باشد که ما آن را تحسین می کنیم.
ای‌ پی ‌آی ریکوست (API Request) نهایی خصوصیت اضافه ‌گردیده به قابلیت و امکان ‌های تعاملی یواکس پین (UXPin) میباشد. این خصوصیت به شما اذن می ‌دهد مثال اول اپلیکیشنی را بسازید که با کالا شما دقیقاً از روش ابزار پباده سازی ‌تان و فارغ از نیاز به کد «سخن» نماید؛ درواقع به شما اذن می ‌دهد درخواست‌های اچ‌ تی ‌تی ‌پی (HTTP) خویش را به یک ای ‌پی ‌آی (API) بیرونی بفرستید.
او‌لین طرح نخستین خویش را می ‌توانید در یواکس پین (UXPin) به‌طور مجانی ساخت فرمایید و در حالتی‌که به‌این سود رسیدید که برایتان مطلوب میباشد می ‌توانید با پرداخت پول به‌طور ماهانه مشترک آن گردید (قابلیت و امکان عضویت یک تیم نیز میسر میباشد).
به تازگیً یواکس پین (UXPin) خصوصیت ‌های ترکیبی خویش را با اسکچ (Sketch) بهبود بخشیده میباشد پس در صورتیکه از علاقه مندان اسکچ (Sketch) میباشید و می پندارید بضاعت و توان ‌های آن در مثال ‌سازی اول محدود میباشد می ‌توانید یواکس پین (UXPin) را وارد جریان کاریتان نمایید.
پروتو دات آی وی (io)پروتو دات آی ‌وی (Proto.io) اپلیکیشنی برتر میباشد که با استعمال از آن می ‌اقتدار مثال ‌های اول در حدود واقعیتی ایجاد که از ایده‌ هایی بر طبق حدس و گمان استارت‌گردیده و به طرح ‌های کاربردی ختم می ‌شوند. این ابزار فرض ها متعددی را برای پروژه‌ هایتان به شما ارائه می ‌دهد که دربرگیرنده پویانمایی‌ هایی با ریزه کاری زیاد و سفارشی میباشد.
می‌ توانید عمل را با بسط‌ی ایده‌ های اول‌ که به مدل پباده سازی دستی میباشد آغاز نمائید، آن‌ ها را به وایرفریم (wireframe) تبدیل فرمائید و آن گاه با ساخت و ساز مثال ‌ی نخستین با کیفیت به اتمام برسانید.
افزونه ‌های اسکچ (Sketch) و فتوشاپ درصورتی ‌که بخواهید از ابزار های دیگری برای پباده سازی به کار گیری نمایید یاری می‌ نمایند. پروتو دات آی ‌وی (Proto.io) می ‌تواند پروسه پباده سازی را به ‌طور بی نقص و به‌ نیکی رئیس نماید.
خصوصیت ‌های دیگر، به عنوان مثالً امتحان مخاطب، به معتبرسازی طرح شما امداد می ‌نمایند. این قابل انعطاف‌ افزاری میباشد که مجموع خصوصیت‌ ها در آن انباشته شده و برندهای دارای اعتبار بسیار متعددی از آن به کار گیری می ‌نمایند.
یکسری دموی (مثال عمل) عالی برای استارت وجود دارااست و واقعاً می ‌توانید ملاحظه کنید این قابل انعطاف‌ افزار جامع چه‌طور به ‌راحتی می ‌تواند جایگزین تعداد متعددی از ابزارهایی گردد که اینک وجود دارا‌هستند.
امکان ‌های اضافه ‌ای که حدوداً جدیداً به پروتو دات آی ‌وی (Proto.io) اضافه‌ شده‌است دربرگیرنده خصوصیت ‌های نو بزرگ ‌ای می باشند. این خصوصیت‌ ها مشتمل بر مدیر «asset»ها، راهنمای برنامه نویس ها و بضاعت تثبیت مثال نخستین میباشد.
این خصوصیت ‌ها سبب ساز گردیده این ابزار به سطح کیفی تعداد متعددی از ابزارهای بهتر مثال ‌سازی اول رسد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

فکر کنید می‌توانستیم هر ورقه اینترنت را به قسمت‌های کوچک تقسیم کنیم. طراحی سایت شرکتی هرمورد از آن قسمت‌ها این قابلیت و امکان را داشته باشند که در پروژه بارها استعمال شوند. فارغ از اینکه بدون چاره باشیم هر توشه مجدد آن‌ها‌را کدنویسی کنیم. بگذارید نام این نصیب‌های کوچک را کامپوننت (Component) بگذاریم. ایده‌ی کتابخانه‌ی React از طرف فیسبوک ساخت و ساز شد و Component-Based میباشد به‌این معنا که به ما این قابلیت و امکان را میدهد، Component‌های محصور گردیده‌ای را تولید کنیم که state خویش را رئیس نمایند، آن گاه آن ها را برای ساخت‌و‌ساز رابط کاربری پیچیده تهیه و تنظیم کنیم.

بعداز معرفی معنی کامپوننت و استعمال‌ از آن بوسیله Angular ،React در ورژن‌ی دوم خویش از آن بهره برد. بدین ترتیب معنا کامپوننت مفهومی مشترک فی مابین این دو ابزار جاوا اسکریپتی میباشد. البته در‌این حالت تفاوت این دو ابزار در چه می باشد؟ در واقع React تنها یک کتابخانه نادر وسعت جاوا اسکریپتی میباشد. در حالی که Angular یک قاب ورک میباشد. این یعنی مغایر Angular در React برای اتصال کامپوننت‌ها و... احتیاج به به کار گیری از ماژول‌های جانبی داریم. مزیت این فعالیت آزادی در تعیین این ماژول‌های جانبی میباشد. یعنی ما می توانیم شایسته ترین ابزار و مطلوب‌ترین آنها را نسبت به پروژه‌ی خویش تعیین کنیم.

کادر ورک Vue.js


Vue.js یک کادر ورک برای ساخت و ساز رابط کاربری میباشد و همینطور برای ایجاد برنامه‌های تک برگه ای اینترنت یا این که SPAها نیز به فعالیت می‌رود. ساختار Vue.js آنقدر شل میباشد که کدنویسان مبتدی و تازه کار یا این که طراحان اینترنت به راحتی می توانند از آن به کار گیری نمایند.

کادر ورک Aurelia


این قاب ورک نهایی ورژن از جاوا اسکریپت هست که می‌اقتدار از آن برای تولید هر رابط کاربری، به عنوان مثال رابط کابری اینترنت، نرم افزار‌های تلفن همراه و اپلیکیشن‌های دسکتاپ به کار گرفت. این کادر ورک را در واقع می‌ قدرت نسل بعدی کادر ورک‌ها برای توسعه و گسترش وبسایت‌های کارکشته دانست. کادر ورک Aurelia می تواند Html را متناسب با هدف ها متعدد توسعه دهد.

کادر ورک Ember


قاب ورک Ember.JS در سال ۲۰۱۵ وارد بازار قابل انعطاف ‌افزار شد و از آن پس به جهت کاربردهای فراوانی که داشت محبوبیت بسیار متعددی بین برنامه نویس ها اینترنت پیدا کرد. مثلا خصوصیت‌‌های این کادر ورک قادر جاوا اسکریپت، می‌ قدرت به پشتیبانی از دو نحوه data binding اشاره نمود که سبب ساز می‌گردد تا این قاب ورک تبدیل به یک پلتفرم فوق العاده برای مدیر رابط‌های کاربری پیچیده خواهد شد. تارنما‌های پرطرفداری همانند Linkedln، Netflix، Nordstorm و ... از این قاب ورک فوق العاده توانمند جاوا اسکریپت برای طراحی وب سایت شان به کارگیری کرده‌ اند.

قاب ورک Gatsby


کادر ورک Gatsby یک کادر ورک برپایه‌ی React و GraphQl میباشد .این قاب ورک از شایسته ترین بخش‌های React مانند React Router و webpack به علاوه‌ی چند خصوصیت GraphQl به کارگیری می‌نماید. در فیض می توانیم وب سایت خویش را بر مبنا‌ی React ساخته و آنگاه یک پوشه استاتیک Build ساخت کنیم. همینطور این قاب ورک دارنده تعدادی پلاگین است که با به کارگیری از آنها قادر خواهیم بود پروژه‌های خویش را به راحتی آغاز بزنیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


یک وب سایت دیدنی براحتی می‌تواند بازدید کننده های بیشماری را برای شما جمع آوری نماید.  طراحی سایت شرکتی امری که براحتی ممکن میباشد. متاسفانه اکثر اشخاص در پباده سازی به نکته های ریزی که لازمه جذابیت بخشی به تارنما می باشد اعتنا نمکنند. جذب ترافیک اما برای یک در سایت اساسی میباشد البته مهمتر از آنطراحی اینترنت سایتی دیدنی و زیباست که بتواند بازدیدکننده جذب گردیده را برای مدتی زیاد در وبسایت نگه داشت.

نکتی که درین نوشته‌ی‌علمی بدان اشاره میوشد می‌تواند در ساخت وب سایت تارنما جالب و قشنگ به شما یاری دهد و بازدید کننده شما‌را ترغیب به ماندن در سایت شما برای مدتی طولانی خیس کند.

گزینش صحیح و آگاهانه رنگ و قالب وبسایت
شفاف میباشد که برای گزینش رنگ اساسی وبسایت می بایست یه خرده خلاقیت داشت و این در معنای مشقت فعالیت شما وجود ندارد. ولی دشواری فعالیت در، کشف کردن رنگ هایی متناسب که در کنار رنگ اساسی میباشد. ممکن میباشد که کمپانی شما دارنده لوگو یا این که رنگ سازمانی خاصی باشد. در این حالت ناچارید رنگ هایی را تعیین نمایید که با مسئله رنگ سازمانی منطبق دارااست. در خصوص قالب نیز داشتن یه خرده ذوق وسلیقه و تدبیر از معدود و کیف دکورا سیون ساخت وب سایت های امروزی می‌تواند رویه گشای شما باشد. با مقداری عملکرد، میتوانید تارنما خویش را به شاهکاری با امکان های تصویری و جلوه های بصری تبدیل نمائید.
ممکن میباشد شما تجربه کافی در مسئله گزینش رنگ صحیح نداشته باشید البته مکان نگرانی وجود ندارد. با جستجویی بدون نقص در وب و جستن تارنما آیتم عشق و علاقه خویش (از باب رنگ و قالب) می‌توانید از آن تحت عنوان سبک و مثال در تعیین طرح و رنگ گزینه پسند خویش به کارگیری نمایید. در پایان نیز می‌توانید با تغییرات اندکی اکنون و هوای فردی به طراحی وب سایت خویش بدهید.

 

مورد صفحه های تارنما
در زمینه‌ی قضیه تارنما موردنیاز میباشد که مطمئن گردید که یوزرها در موضوع صفحه ها شما برای قرائت متن ها تارنما مشکلی ندارند. از رنگهای تیره برای متن‌ها خویش در موضوع های تیره ی و یا این که رنگهای سپید و زرد رنگ استعمال نکنید. درصورتی که مورد صفحه ها شما تیره میباشد از رنگ های پر‌نور برای متن ها خویش به کارگیری فرمایید و بالعکس. معمولاً رنگی که برای لینکها و پیوندهای به کارگیری می‌شود آبی‌رنگ میباشد (پیش از بازدید) پس در صورتی‌که شما قضیه تیره در وبسایت خویش دارید مطمئن گردید که رنگ لینکهای شما پر‌نور میباشد.

سرعت بالای بارگزاری وب سایت
یوزرها مدرن برای سرعت وب سایت اهمیت بالایی قائل می باشند. در دنیایی که دسترسی سریعتر به داده ها نوعی برتری و خصوصیت محسوب میشود ، حتی تعدادی ثانیه نیز میتواند تفاوتی فاحش برای شما باشد.

اهمیت سرعت وب سایت در جذابیت و زیبایی تارنما از انجاست که امروزه بیشتر اشخاص از روش تلفن همراه های تلفن همراه به کاوش در وب می‌پردازند. فکر کنید که فردی پشت لامپ قرمز رنگ ایستاده ویا به انتظار اتوبوس نشسته میباشد. مثلا درصورتی که شما دارنده یک تارنما رستورانی می باشید مایحتاج میباشد کاری فرمائید که در همین مقطع اندک مخاطب بتواند هم از محل ظریف شما اطلاع یابد و هم بتواند به منوی غذای رستوران شما دسترسی پیدا نماید.در‌این مواقع سرعت وبسایت اهمیتی ویژه می‌یابد

تخصیص سایز پیکسلی مطلوب
سایز صفحه ها اینترنت با واحد پیکسل اندازه گیری میشوند. پیکسل ها واحداندازه گیری کاغذ میباشند. یک شیت اینترنت قادر است در هر سایزی باشد. مانند (1024*768)

قابل انعطاف افزارهای طراحی سایت معمولاً سایزهای استاندارد پباده سازی صفحه ها اینترنت را در مشت شما قرار میدهند. برای پباده سازی صفحه های پاپ آپ مدام از سایزهای کوچکتر به کار گیری نمایید. تعیین سایز پیکسلی صفحه های تارنما با شماست. نکته ای که مد حیث شما بایستی باشد این میباشد که سایزی را گزینش فرمایید تا در همگی نمایشگرهای قابل اکران باشد.

لوگو
با پباده سازی لوگویی بی آلایش یاری به شناساندن وبسایت خویش خواهید کرد. در رمز برگه خویش جایی برای آن در لحاظ بگیرید و با تایپ کردن متنی در رابطه کمپانی و تارنما خویش توضیحاتی اختصاصی از سایت خویش ارائه دهید. اینها آدرس از شماست که در ذهن بازدیدکننده و استفاده کننده وبسایت خویش هک میکنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

در تعیین المان های پباده سازی بسیار حساس باشید طراحی سایت شرکتی  چرا‌که یک المان مازاد یا این که نادرست میتواند مسیر مشتری را به طور کامل عوض نماید و می بایست مدام به خیال و خاطر داشته باشید که چرا تعداد مقاصد خویش را در هر شیت معدود یا این که زیاد می‌کنید.
به عنوان مثال در تصویر پایین غرض ما کلیک مخاطب بر روی دکمه های صورتی رنگ میباشد به دلیل آن که بیشترین لبه منفعت را برای ما دارااست.
 


اولی دکمه های ما برای هدایت مشتری به شیت تولیدها میباشد که بیشتر بتواند کالا متبوع خویش را تحقیق کند و مقصود مهم ما در هر متاع افزودن فرآورده متبوع به سبد خرید میباشد.
 
 
دقت: ما درین سایت عمدتا از رنگ صورتی خاصی به کار گیری کرده ایم و این به جهت بالابودن نرخ کلیک این رنگ میباشد.
هنگامی که نرخ تبدیل مشتری به خریدار بوسیله رنگی ارتقاء پیدا می نماید، معمولا مشاجره زیبایی شناسی وب سایت را پایین تاثیر قرار می‌دهد.
 
 


طبق آماری که بوسیله سایت hobspot گرفته شده‌است، نشان می‌دهد بیشترین چیزی که برای یوزرها اصلی میباشد قابلیت و امکان دسترسی بی آلایش به همگی مورد ها ما یحتاج میباشد و این آیتم بسیار از حیث یوزرها با اهمیت خیس از ظواهر وب سایت میباشد.
سایت های خوشگل به تنهایی نمی توانند مشتری های شمارا به خریدار تبدیل نمایند، و مغازه های زیبای متعددی در سراسر اینترنت وجود دارااست که به جهت seo نشدن فروش بالایی ندارند؛ پس این دو المان کامل کننده همدیگر می‌باشند و مهم‌ترین قسمت آن نیز سئو وب سایت برای یوزرها و موتور های کاوش میباشد.
 
برای بالا بردن سرعت وبسایت از تصاویر کوچک و بی کیفیت به کارگیری می‌کنید 
مهم‌ترین نصیب سایت مغازه اینترنتی قسمت تصاویر آن میباشد و شما می بایست بر روی این آیتم بسیار حساس باشید، مثلا یک دکان قادر است با ارتقا کیفیت تصویر و همینطور افزودن تصویر از یک سری نما برای کاربر، نرخ تبدیل را به راحتی تا چهار برابر ارتقاء دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

۳- دستکاری طرح وبسایت
طراحی وب سایت مجانی در گوگل
Sites اینک سایت تازه شمارا  طراحی سایت شرکتی  ساخت‌و‌ساز می نمایند و می‌توانید با به کارگیری از دکمه های جان دار در کناره بالا سمت راست دستکاری و تهیه فرمائید. برای تغییر‌و تحول طرح پیش فرض، روی علامت Gear کلیک نمائید و به “Edit site layout” بروید.
اینک بسته به تم و قالبی که تا قبل از اینً تعیین نموده اید میتوانید عنصرها خاصی از تارنما خویش مانند نوار کناری را فعال یا این که غیرفعال نمائید.

۴- ساخت و ساز برگه
ساخت وب سایت مجانی در گوگل
برای اضافه کردن شیت و برگه نو، روی “Create page” کلیک فرمایید. بعد کاغذ و الگویی را که براساس آن اساس گذاری شده‌است، نامگذاری فرمائید. از الگوی پیش فرض شیت اینترنت به کارگیری فرمائید.
برای مطالعه درخصوص الگوهای دیگر روی “Learn more” کلیک فرمایید. در انتها، یک وضعیت سلسله مراتبی را برای برگه تعیین نمایید، از جمله، آیا میخواهید آن را در کنار صفحه های جان دار قرار دهید یا این که در ذیل دیگری قرار بگیرد.

۵- افزودن محتوا
طراحی وب مجانی در گوگل
اینک برای اضافه کردن و دستکاری محتوا به رابط WYSIWYG در Sites منتقل میشوید. این رابط کاربری مشابه به هر ویرایشگر متن میباشد.
میتوانید از منوها در ابتدا برای تغییر تحول طرح برگه، افزودن یک سری ردیف، درج جداول، تصاویر به کارگیری فرمایید و حتی یک دکمه برای تعریف بازدید کنندگان در لحاظ بگیرید.

یادگرفتن قدم به قدم طراحی وب رایگانبخوانید
۶- رئیس کلی سایت
ساخت وب سایت مجانی در گوگل
فرآیند ۴ و ۵ را تکرار نمائید تا تارنما خویش را با یک سری ورقه و محتوا خارج آورید. پیش از اینکه از تارنما خویش رونمایی فرمایید، با کلیک کردن روی دکمه Gears و رفتن به سمت مدیر وبسایت، برخی از موادسازنده اساسی را تهیه و تنظیمات نمائید.
در اینجا می‌توانید اسم تارنما را تغییر و تحول داده و توضیحی مفصل خیس اضافه فرمایید.

۷- در دست گرفتن دسترسی
طراحی سایت بدون‌پول در گوگل
برای در اختیار گرفتن دسترسی به تارنما خویش، روی آرم Gears کلیک نمایید، به مورد Manage Site و به Sharing و Permission بروید.

به صورت پیش فرض، تارنما های نو بوسیله همگی قابل مشاهده میباشد. برای محدود کردن دسترسی، روی محدودیت تغییر‌و تحول در “Who has access” کلیک نمایید تا دسترسی به URL وبسایت یا این که لیست مشخصی از اشخاص محدود خواهد شد.

۸- پیگیری و برگرداندن تغییرات
طراحی سایت مجانی در گوگل
در حال حاضر می‌توانید بقیه یوزرها را برای مشاهده تارنما خویش دعوت نمائید. با تغییر‌و تحول وبسایت خویش به گذر زمان مقطع می‌توانید تغییرات را با کلیک روی آرم Gears و رفتن به Revision History پیگیری فرمائید.
برای فهرست کل صفحه ها سایت خویش، روی لینک و پیوند “view page listing” در ابتدا کلیک نمائید. از اینجا میتوانید مجموع ورژن های یک کاغذ خاص را ملاحظه کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


تخصص ما نام‌و‌نشان بخشیدن به کمپانی شماست
در‌حالتی که بدنبال معرفی و اعتباربخشیدن طراحي سايت شركتي   به شرکتتان میباشید شایسته ترین و آسانترین خط مش برای تحقق بخشیدن به هدفتان داشتن یک تارنما اثر گذار وکارآمد میباشد. با ساخت وب سایت شرکتی فن ایتخصص و سرویس ها خویش را به شایسته ترین نحو به همگان معرفی فرمائید. با وب سایت شرکتیتان میتوانید به طور 24 ساعته و 7 روز هفته با مشتریان خویش در رابطه باشید و از سرویس ها خویش پشتیبانی فرمایید.

در همیار بسط ما چه فعالیت هایی برای شما انجام می‌دهیم
گروه طراحی وب سایت همیار بسط پس از نیازسنجی ظریف از شما شایسته ترین راهکار که مشتمل بر همگی نکات مثبت و منفی تاثیرگذار روی طراحی وب سایت شرکتی میباشد را به شما ارائه میدهد تا از روش داشتن یک وب سایت ماهر به همه منظور هایتان برسید. در حین ساخت سایت، شما به طور آنلاین میتوانید تغییرات سایتتان را ملاحظه کنید و اصلاحات مدنظرتان را به طراح سایتتان ارجاع دهید. پس از تحویل تارنما به شما عزیزان درطی دو نشست یادگرفتن حضوری مدیر سایتتان را به شما یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد و به دوران 3 ماه با شما هم پا خوا‌هیم بود و تا احاطه بی نقص به سایتتان شما‌را فقط نخواهیم گذاشت.

نکاتی که بایستی در ساخت وب سایت شرکتی رعایت خواهد شد
هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید برای شرکتتان یک وبسایت پباده سازی نمایید ناخودآگاه آرزوها و نکاتی در ذهنتان ساخت و ساز می‌گردد. ما پاسخگوی مجموع نیازهایتان هستیم.

یک وبسایت شرکتی هنگامی اصولی میباشد و به کسب و فعالیت شما یاری می نماید که معیارهای یک وبسایت ماهر را با خویش به یار داشته باشد. یک کدام از بزرگترین میزان ها درطراحی وبسایت، ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا بودن تارنما شماست. در تارنما شرکتی نکته ی مهمی میباشد که کلیه تولید ها و سرویس ها شما در دستگاه های متعدد با سایز شیت اکران های مختلف به طریق ی یکتا و صحیحی به اکران گذارده گردد.

نکته ی اصلی دیگر این میباشد که تارنما شرکتی شما قابلیت و امکان ارتقاء داشته باشد و در آینده شما بتوانید خدماتی مانند قابلیت و امکان فروش آنلاینرا به سایتتان اضافه فرمائید و یا این که سایتتان را به طور یک‌سری زبانه پباده سازی فرمایید.

در همیار بسط همه این نکات در طراحی وب شما رعایت می‌شود و شما با خاطر ریلکس میتوانید پباده سازی سایتتان را به ما بسپارید.

برای مشورت کردن مجانی کلیک فرمائید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در ساخت سایت سازمانی بایستی  طراحی سایت شرکتی   به‌این نکته دقت داشته باشید که یک سازمان برای فعال سازی تارنما خویش به چیزی بیشتر از یک سیستم رئیس محتوا نیاز داراست. برای پباده سازی چنین سایتی بایستی به گردآوری و ارائه راهکارهای جامع پرداخت و با چک و اطلاع از نیازهای اینگونه وبسایت ها مبادرت به فعال‌سازی، بسط و امن سازی آن نمود. نکاتی که بایستی به آنها دقت کرد تیم ای از سرویس ها تخصصی برای مثال تامین و کامل شدن داده ها، تامین و ورود محتوا، پباده سازی گرافیکی مطلوب، راهکارهای امنیتی و همینطور پیاده سازی فرآیندهای اداری میباشند. محتوای خوب و بروز رسانی آن در طراحی وب سازمانی تاثیر بسزایی دارااست، بدین ترتیب بایستی اعتنا داشته باشید که محتویات تارنما خویش را بروز رسانی نمایید و فراموش نکنید که تغییر‌و تحول ندادن آنها، یوزرها شمارا خسته کرده و درنهایت بازدید سایتتان را تحت میاورد. هر سازمانی با ساخت وب سایت سازمانی خویش قصد دارااست تا مال و سرویس ها خویش را معرفی نماید و مهم‌ترین وظیفه این نوع سایت ها این میباشد که سازمان را کاملا به سایر افراد معرفی می نماید. داده ها مرتبط با سازمان باید در مجموع منوها و قسمت های وب سایت مانند تولید ها، آلبوم عکس، سرویس ها، سوال های متداول و… به صدق درج خواهد شد. طراحی وب سازمانی بایستی طوری صورت بپذیرد که آیتم پسند یوزرها بوده و پباده سازی آن مختص به همین موضوع باشد. با دقت به یوزرها وب سایت های سازمانی پباده سازی صفحه ها آن بایستی متنوع باشد، همینطور به نیازهای یوزرها و مخاطبان اعتنا گردد. طراحی وب سایت سازمانی و پیاده سازی آن نقطه مشترکی جهت دستیابی مخاطبان متفاوت به داده ها و سرویس ها آن سازمان هست، از مخاطبان داخلی مانند مدیران، واحدهای سازمان، کارمندان، مسئولین و خانواده های پرسنل تا نهادهای تابعه و شرکتهای دولتی و مخاطبان فرنگی مانند رسانه ها، محققین و… و همینطور مخاطبان در میان المللی همگی از روش یک وب سایت میتوانند با سازمان در رابطه بوده و از حادثه ها و خبرهای سازمان اطلاع پیدا نمایند.
برای راه‌اندازی و پیاده سازی وبسایت سازمانی خویش می بایست بدانید که بهینه سازی چه می‌باشد و در ساخت سایت سازمانی چه نقشی دارااست. بهینه سازی به معنای سئو تارنما برای موتورهای کاوش و به معنای شفاف خیس انجام چندین عملیات برای قرار به چنگ آوردن وب سایت سازمانی شما در صفحه ها برتر موتورهای کاوش می‌باشد. از آنجایی که آمارها نشان داده اند که اشخاص تعدادی لینک و پیوند اولیه شیت کاوش را گشوده کرده و مشاهده می نمایند می بایست کار هایی را انجام بخشید تا وب سایت در شیت نخستین موتورهای کاوش قرار بگیرند تا موجب برد کمپانی یا این که سازمان شما گردد. در شکل رغبت سئوکاران مجموعه ابر آی تی تارنما شما‌را سئو خواهند کرد کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

اشکال ساخت سایت سازمانی و محتوای آن
طراحی وب سایت سازمانی برای سازمان هایی همانند اداره ها، نهادهای دولتی، وزارتخانه ها، شهرداری ها، نهاد های محرمانه و اکثری از شرکت های انجام می گردد. طراحی وب سازمانی کلاً به دو صورت شکل میگیرد، داینامیک و استاتیک، البته این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند؟ در صورتیکه به شکلی بی آلایش بخواهیم ذکر کنیم می قدرت ذکر کرد که در طراحی وب سازمانی داینامیک رئیس وب سایت به کلیه داده ها و محتویات آن دسترسی داراست و میتواند براحتی آن‌ها‌را دستکاری کرده و به روزرسانی کند ولی در ساخت وب سایت استاتیک مدیریت قابلیت و امکان هیچ سیرتکامل تغییری در تارنما را ندارد و بایستی برای اعمال هر نوع تغییر‌و تحول در آن با طراح وبسایت تماس بگیرد. اکثر اشخاص نیز وب سایت های داینامیک را تعیین می نمایند چون از اهمیت بروز رسانی محتوای وب سایت باخبر می‌باشند، با طراحی وب سازمانی به طور داینامیک میتوانید دسترسی بی نقص به مدیر محتوای وب سایت خویش داشته باشید و هر دوران که بخواهید آن را بازنویسی نمائید. در نصیب خبر‌ها و اطلاعیه ها یا این که مطالبی که به طور روزمره یا این که هفتگی بر روی تارنما قرار میگیرند می بایست آپ تو دیت رسانی فراموش نشود چون تاثیر بسزایی در مشاهده و یافتن وب سایت شما به وسیله موتورهای کاوش دارااست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


پشتیبانی تارنما وردپرس –
در بالا می بایست به مضمون طراحی سایت شرکتی  ‌ و کاربرد وردپرس بپردازیم. وردپرس چه چیزی است؟!!!
وردپرس یک اپلیکیشن زیر اینترنت میباشد که به وسیله “مت مولوگ” کارآفرین آمریکایی بنیان گذاری شده‌است.
وردپرس با گویش نرم‌افزار نویسی php درج شده و از اقتدار MYSQL به کارگیری می نماید.

وردپرس سیستم مدیر محتوای CMS میباشد که از امکان های اکثری شامل است. این اپلیکیشن بروز گردیده تجهیزات متعددی برای شما مهیا می نماید تا سایتی دیدنی خیس و اما باصرفه خیس داشته باشید.

پشتیبانی وبسایت وردپرس
پشتیبانی وب سایت وردپرس

حمایت کننده وب سایت وردپرس
همان گونه که وردپرس قابلیت و امکان های فراوانی دارااست، برای پشتیبانی وردپرس هم می بایست راهکار هایی مد لحاظ داشته باشیم،
کمپانی ایرانیان به یاد ماندنی در مسئله پشتیبانی وبسایت وردپرس سرویس ها ذیل را ارائه می‌دهد:

نصب قالب های فرنگی
با اعتنا به کسب و کارتان، قالبهای دارای اعتبار و فرنگی متبوع شمارا تهیه و تنظیم و پس از ساکن سازی ، عجم سازی، درگاه بانکی و تاریخ خورشیدی برای شما نصب می‌کنیم. اعتنا بفرمایید که هرگز نباید از قالب های کرک گردیده استفاده نمود چون امنیت وبسایت شما به ترازو متعددی کاهش مییابد.

پلاگین ها
وردپرس پلاگین های بسیار متعددی دارااست. که ما با دقت به کسب و کارتان پلاگین های مایحتاج شمارا شناسایی و نصب کرده.
اعتنا نمایید پلاگین ها بایستی به موقع بروزرسانی شوند تا از قابلیت هک شدن شما خودداری خواهد شد.

سرعت تارنما وردپرس
همانگونه که در مقاله‌ها قبلی گفته شد، سرعت تارنما از مولفه های بسیار اصلی seo میباشد.
وقتی که استفاده کننده و مخاطبی وارد وبسایت شما می‌گردد، در حالتی‌که عکس ها و صفحه ها داخلی سایتتان به کندی گشوده گردد استفاده کننده از وب سایت شما بیرون می‌شود و این برای بهینه سازی تارنما مضر میباشد.

امنیت تارنما وردپرسی
سیستم مدیر محتوای وردپرس متن بز میباشد و هر کسی میتواند به سورس آن دسترسی پیدا نماید که‌این مسئله منجر می توان به راحتی وب سایت هک گردد. با تولید تغیراتتی در سورس اپ و قابل انعطاف افزارهای مو جود امنیت وب سایت شمارا تضمین میکنیم.

بروز رسانی همیشگی و منظم
هسته وردپرس، قالب و همگی پلاگین ها به طور منظم برای شما بروزرسانی می‌گردد و نقد های آن انجام یافته و به سمع و نظر شما می‌رسد.

بک آپ گیری و تنظیم ورژن پشتوانه
همواره خطر از دست رفتن همگی داده ها برای تارنما وجود دارااست . با تهیه و تنظیم تسخه پشتوانه، داده ها و محتویات وب سایت شمارا در سرور امنی نگهداری می‌کنیم.

پشتیبانی تارنما وردپرس



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ورد پرس، پلتفرم بسیار مجبوبی طراحی سایت شرکتی  میباشد که به جهت آسانی به کارگیری شایسته ترین گزینش برای بخش اعظمی از کسب وکار ها به حساب میآید. اما در صورتی نیاز به یک وب سایت کار کشته، ایمن و کاربردی دارید، بهتر میباشد به مورد های جایگزین هم تصور کنید.

روند طراحی وب سایت متعلق به نیاز کسب و فعالیت میباشد. همان گونه که در مسیر از ایده تا اجرا پباده سازی نرم افزار گوشی گفتیم:

هنگامی ایده پباده سازی اپ تلفن همراه یا این که کلا یک سامانه‌ی ذیل اینترنت در ذهن خویش دارید. بهتر میباشد نخست راجع‌به قابلیت و امکان اجرا و پیاده سازی ایده‌ی خویش تحقیق فرمائید. چه موانعی بر راز منش شما برای اجرایی کردن این ایده وجود داراست؟ این مانع ها قابل حل شدن میباشد یا این که نه؟
اینها سوالاتی میباشد که پیش از هر کاری می بایست جواب آن را پیدا نمائید.

محاسبه ایده در راستای نیاز بازار و تجهیزات در دست کسب و فعالیت
آنالیز ایده وب سایت هم به شما و هم به کمپانی قابل انعطاف افزاری برای گزینش شایسته ترین استراتژی پباده سازی امداد بسزایی خواهد کرد.

نیاز شما چه وبسایتی میباشد؟
آیا تارنما شما فقط محتوا محور میباشد؟
رقبای شما در بازار چه عملکردی دارا‌هستند؟
منابع درآمد خدمت آنلاین شما چه خواهد بود؟
آیا وبسایت شما یک پلتفرم فروش خواهد بود؟
طریق تعامل مخاطب با وبسایت شما به چه شکل میباشد؟
یوزرها شما چه کسانی می‌باشند؟
جستن جواب کل این سوالهای، به کمپانی قابل انعطاف افزاری قابلیت و امکان پباده سازی شایسته ترین تجربه کاربری را خواهند بخشید. اهمیت پباده سازی تجربه کاربری متناسب با یوزرها شما، در وقتی که مخاطب در وب سایت شما باقی می‌ماند خویش را نشان میدهد.

پس از کامل شدن یک فرم RFP، ما می توانیم یک پروپوزال منحصربه‌فرد برای خدمت شما‌را پباده سازی کنیم. ارائه این فرم به کمپانی قابل انعطاف افزاری، پروسه ساخت سایت و بقیه مراد های قابل انعطاف افزاری شما‌را که در فاز توسعه مطرح می گردند، تسهیل می‌نماید.

نقشه خیالی شما به طراحان وب سایت و دیزاینر هایی که رابط کاربری و تجربه کاری UI/UX را پباده سازی می‌نمایند، امداد می‌نماید تا شایسته ترین وایرفریم را طراحی صفحه نمایند.

ساخت سایت با استعمال از وایرفریم
via justinmind.com
طراحی وب مبنی بر نقشه پیش‌فرض، فرایندی کامل و ماهر خواهد بود که قابلیت و امکان توسعه تارنما را بسیار راحت می‌نماید.

تحویل پروپوزال
بعد از تحویل RFP و اخذ بی نقص لیست نیاز های صاحب کار، مراحل گردباد فرضی و ایده پردازی های گروهی در نوژن استارت میشود. پرپوزال های نوژن با درنظر به دست آوردن بی نقص شرایط مد حیث صاحبکار و همینطور قابلیت توسعه سیستم با دو وضعیت پرمیوم و استاندارد تحویل داده می شود.

طراحی وب و اینترنت اپ

در پروپوزال دو گزینه مشاهده می گردد

دیاگرام نرم‌افزار پباده سازی گردیده
مدلسازی پیش گویی گردیده سامانه
پروپوزال نوژن



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بعضا از مزایای طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی  تبلیغاتی (طراحی وب سایت نیازمندی) به طور تحت میباشد :

امنیت بسیار بالا
سرعت بارگذاری شدن صفحه ها قابل قبول و سریع
گرافیک مطلوب و پباده سازی ظواهر منحصر وبسایت
seo وب سایت بسیار کارکشته و قرار به چنگ آوردن اطلاع رسانی ها در نتیجه ها بالای گوگل
پشتیبانی مطلوب
مشورت بازاریابی اینترنتی و seo برای مشتریان طراحی وب سایت
پنل مدیریتی بسیار بی آلایش و جاری
موردنیاز به توضیح میباشد که گفت و گو بهینه سازی در وب سایت های اطلاع رسانی از اهمیت بسیار بالایی شامل است و ضمانت کننده پیروزی وبسایت تبلیغاتی است. چون در‌حالتی که اطلاع رسانی دهنده فیض مطلوب را در گوگل خواهد روءیت کرد که مشتری هدفمند به سمت اطلاع رسانی نوشته شده در وبسایت هدایت گردد و اینگونه از مشتریان از روش موتورهای کاوش به سمت وبسایت شما هدایت میگردند.

طراحی وب سایت تبلیغاتی به طور منحصر
یک کدام از مهم‌ترین مزایای ساخت سایت تبلیغاتی و ساخت سایت نیازمندی بوسیله ما پباده سازی گرافیک و تجهیزات وب سایت به طور منحصربه‌فرد هست که دقیقا مبنی بر آرزوها و نیازهای شما انجام گردد. به این ترتیب می‌توانید با داشتن یک وب سایت تبلیغاتی مختلف و ایده ای تازه در بازار وب کسب درآمد نمائید.

لطفا دقت نمائید که وبسایت های تبلیغاتی و نیازمندی پباده سازی گردیده به وسیله لیزارد اینترنت به طور یک پکیج فراهم و فارغ از پشتیبانی ارائه نمی‌شود بلکه ما مبتنی بر نیازها و منظور های شما وبسایت را به طور سئو گردیده برای گوگل پباده سازی می‌کنیم و به همین ادله احتمال پیروزی بیشتری نسبت به به کار گیری از اسکریپت های فراهم و بعضی بی کیفیت دراین مورد دارید.

سایت ابزار شما در روش برد در وب میباشد و در صورتی‌که از ابزار قابل قبولی به کارگیری نکنید مسلما بازدهی مایحتاج را نخواهید داشت بدین ترتیب در گزینش ابزار خویش توجه موردنیاز را مبذول نمائید. مسلما اگر که وب سایت نیازمندی شما صحبت جدیدی برای اعلام کردن نداشته باشد نمی تواند درآمدزایی کافی و بازدهی ما یحتاج را داشته باشد.

از طرف دیگر برای پیروزی در بازار وب داشتن یک ابزار خوب به تنهایی کفایت نمیکند و مانند هر کسب و فعالیت دیگری نیاز به عملکرد، پشتکار و علم مربوط به بازاریابی اینترنتی دارید. اما دراین مورد نگران نباشید چون کارشناسان کمپانی ما شمارا در این‌شیوه ارشادوراهنمایی می نمایند و می‌توانید از سرویس ها بهینه سازی و مشورت بازاریابی اینترنتی کمپانی ما دراین باره منفعت بگیرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


طراحی وب سایت فروش شارژ به خواسته تولید قابلیت خرید شارژ بصورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود. لازمه استقبال یوزرها از این وبسایت‌ها دارا بودن گرافیک خوشگل و دیدنی و تعیین اسم دامنه گیرا و سرازیر میباشد. همینطور  طراحی سایت شرکتی  رعایت امنیت بالا و پشتیبانی مناسب، استعمال یوزرها از وبسایت را تضمین می‌نماید. فایده‌مندی از یک پباده سازی ماهر، رعایت اصول فنی و رعایت موردها seo از سایر مواقعی میباشد که احتمال بازدید و به کار گیری از وبسایت را ارتقاء می دهد.

قابلیت عضویت و نام نویسی یکی‌از نصیب هایی میباشد که در طراحی وب سایت فروش شارژ فعال سازی میگردد. با جمع آوری خصوصیات یوزرها و تشکیل یک خزانه اطلاعاتی می‌اقتدار قسمت سیستم امتیازدهی را به مراد فایده‌مندی مشتریان ویژه از تخفیفات و جوایز فعال سازی کرد. نصیب پرداخت الکترونیکی از قسمت‌هایی میباشد که حیث شدن آن در طراحی وب فروش شارژ ضروری میباشد.

پباده سازی قسمت پشتیبانی یکی قسمت‌های مایحتاج در ساخت وب سایت فروش شارژ میباشد. در شکل بروز اشتباهات در پرداخت الکترونیکی و اخذ شارژ، این نصیب می تواند امداد کننده باشد. قسمت رابطه با مشتریان برای اخذ نقد ها و پیشنهادات یوزرها خواسته می‌شود و تبادل لحاظ یوزرها درین قسمت منعکس شدن یافته و برای بهبود کیفیت سرویس ها وبسایت به کارگیری می‌شود.

در وبسایت فروش شارژ بخشی با تیتر راهنمای یوزرها وجود داراست. در‌این قسمت توضیحاتی در رابطه چگونگی طرز اخذ شارژ یار با تصاویر ارائه میشود. یک کدام از نصیب‌های اصلی اکران جدول گونه های شارژ، بها‌ها و همینطور کاغذ‌ای دربردارنده داده ها در رابطه نرخ مالیات و … میباشد.

 

طراحی وب سایت فروش شارژ


برخی صفحاتی که در طراحی وب فروش شارژ وجود دارا هستند:
۱- عضویت
۲- سیستم امتیازدهی، تخفیف‌ها و جوایز
۳- پرداخت الکترونیکی
۴- پشتیبانی
۵- رابطه با مشتریان
۶- راهنمای یوزرها
۷- اکران جدول شارژ و بها آن ها



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ذاتا بر مبنای ایده  مهوری ، خلاقیت و جدیدترین راهکارهای طراحی وب صورت گرفته و از روزی که وب سایت هایی  طراحی سایت شرکتی  فرنگی همانند ebay ، گوگل ، صورت بوک و همین سال آن ها و وب سایت های اهل ایران همانند دیجی جنس ، کلوپ ، بلاگفا ، مرز و بوم وبلاگ و سال جاری آنان روبه رویش بودند کمپانی ساخت سایت وبیم نیز بر محور راهکارهای طراحی وب سایت صورت گرفته و کارایی بر آن که نتنها خویش کمپانی وبیم از این راهکارها بتواند پیشرفت علمی و مالی داشته باشد بلکه هر شرکتی و یا این که شخصی که می خواهد کسب و عمل خویش را در فضای اینترنت با ساخت سایت بسط یا این که رونق دهد و یا این که شخصی با ساخت سایت به کسب درآمد بپردازد و یا این که جایگاهی در اینترنت برای خودش ساخت و ساز کند کمپانی وبیم اورا امداد و منش وصال به برد در قضیه اینترنت را تسهیل و فراهم کند.

از این رو کمپانی وبیم در حدود ۳۰۰ تیتر ، ایده و راهکار طراحی وب سایت را آنالیز ، آزمایش و عملی نموده و برخی را نیز درحد پژوهش ها نخستین انجام داده که در شکل عملیاتی شدن و یا این که سفارش به اشخاص جویای کسب فعالیت در وب سفارش کند. کمپانی وبیم بعضی از این نظرها و عنواین راهکاره های طراحی وب را بوسیله کارشناسان خودش برای او‌لین توشه ابتکار و عملیاتی نموده و برخی را نیز براساس ایده ای جانور فرنگی و داخلی تحلیل ، رفع معایب و جمع آوری نموده شما در ذیل فهرستی از راهکارهای طراحی وب را ذیل می‌توانید مشاهده و هر یک را مطالعه فرمایید و در شکل اینکه شما نیز ایده مشابهی دارید و یا این که مشتاق به فعال‌سازی سایتی مبتنی بر راهکار های ساخت وب سایت وبیم می‌باشید. میتوانید جه ساخت وب سایت خویش با مشاورین فنی ما تماس بگیرید و پس از کسب مشورت های موردنیاز پیشنهاد ساخت وب سایت خویش تثبیت نمائید تا وبسایت درخواستی پباده سازی و اجرا در بیاید.


طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی مثلا سایت هایی است که فقط برای اطلاع رسانی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. این سایت ها در‌صورتی‌که اصولی و ظریف پباده سازی شوند میتوانند بازاربی شمارا افزایش دهند، چون در صورتی‌که ساخت سایت اطلاع رسانی و نیازمندی شما ظریف باشد تعداد بازدید از وب سایت شما ارتقاء پیدا میکند اطلاع رسانی بیشتری اخذ خواهید کرد.

مقصود از طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی
مقصود از ساخت سایت اطلاع رسانی ساخت‌و‌ساز تبلیغات در بستر اینترنت میباشد که با این فعالیت بازدید از تارنما شما ارتقاء مییابد. و شما بتوانید از روش آنلاین وبدون به کارگیری از تبلیغات چاپی تبلیغات خویش را انجام دهید.
مشتریان اینترنت پرتال اطلاع رسانی
عده ای که می خواهنند بازاریابی خویش را ارتقاء دهند میتوانند با طراحی وب اطلاع رسانی و نیازمندی به مقصود خویش برسند.
تجهیزات طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی

قابلیت تولید منوی دلخواه(رئیس منو)



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ذاتا بر مبنای ایده  مهوری ، خلاقیت و جدیدترین راهکارهای طراحی وب صورت گرفته و از روزی که وب سایت هایی  طراحی سایت شرکتی  فرنگی همانند ebay ، گوگل ، صورت بوک و همین سال آن ها و وب سایت های اهل ایران همانند دیجی جنس ، کلوپ ، بلاگفا ، مرز و بوم وبلاگ و سال جاری آنان روبه رویش بودند کمپانی ساخت سایت وبیم نیز بر محور راهکارهای طراحی وب سایت صورت گرفته و کارایی بر آن که نتنها خویش کمپانی وبیم از این راهکارها بتواند پیشرفت علمی و مالی داشته باشد بلکه هر شرکتی و یا این که شخصی که می خواهد کسب و عمل خویش را در فضای اینترنت با ساخت سایت بسط یا این که رونق دهد و یا این که شخصی با ساخت سایت به کسب درآمد بپردازد و یا این که جایگاهی در اینترنت برای خودش ساخت و ساز کند کمپانی وبیم اورا امداد و منش وصال به برد در قضیه اینترنت را تسهیل و فراهم کند.

از این رو کمپانی وبیم در حدود ۳۰۰ تیتر ، ایده و راهکار طراحی وب سایت را آنالیز ، آزمایش و عملی نموده و برخی را نیز درحد پژوهش ها نخستین انجام داده که در شکل عملیاتی شدن و یا این که سفارش به اشخاص جویای کسب فعالیت در وب سفارش کند. کمپانی وبیم بعضی از این نظرها و عنواین راهکاره های طراحی وب را بوسیله کارشناسان خودش برای او‌لین توشه ابتکار و عملیاتی نموده و برخی را نیز براساس ایده ای جانور فرنگی و داخلی تحلیل ، رفع معایب و جمع آوری نموده شما در ذیل فهرستی از راهکارهای طراحی وب را ذیل می‌توانید مشاهده و هر یک را مطالعه فرمایید و در شکل اینکه شما نیز ایده مشابهی دارید و یا این که مشتاق به فعال‌سازی سایتی مبتنی بر راهکار های ساخت وب سایت وبیم می‌باشید. میتوانید جه ساخت وب سایت خویش با مشاورین فنی ما تماس بگیرید و پس از کسب مشورت های موردنیاز پیشنهاد ساخت وب سایت خویش تثبیت نمائید تا وبسایت درخواستی پباده سازی و اجرا در بیاید.


طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی مثلا سایت هایی است که فقط برای اطلاع رسانی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. این سایت ها در‌صورتی‌که اصولی و ظریف پباده سازی شوند میتوانند بازاربی شمارا افزایش دهند، چون در صورتی‌که ساخت سایت اطلاع رسانی و نیازمندی شما ظریف باشد تعداد بازدید از وب سایت شما ارتقاء پیدا میکند اطلاع رسانی بیشتری اخذ خواهید کرد.

مقصود از طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی
مقصود از ساخت سایت اطلاع رسانی ساخت‌و‌ساز تبلیغات در بستر اینترنت میباشد که با این فعالیت بازدید از تارنما شما ارتقاء مییابد. و شما بتوانید از روش آنلاین وبدون به کارگیری از تبلیغات چاپی تبلیغات خویش را انجام دهید.
مشتریان اینترنت پرتال اطلاع رسانی
عده ای که می خواهنند بازاریابی خویش را ارتقاء دهند میتوانند با طراحی وب اطلاع رسانی و نیازمندی به مقصود خویش برسند.
تجهیزات طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی

قابلیت تولید منوی دلخواه(رئیس منو)



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


احتمالا شما هم تجربه فعالیت با دیکشنری های جیبی یا این که محل کار تلفن های گسترده یا این که حتی صفحه ها اطلاع رسانی مجله ها را داشته اید. در‌این فضاها محتوا به طور فشرده و با سایز کوچک اکران داده گردیده و برای جستن طراحی سایت شرکتی داده ها صحیح مستلزم اتومات و ماژیک هستیم تا مسیر پیموده گردیده بوسیله دیده را نماد گذاری کنیم. این ابزارها به نحوی پباده سازی گردیده اند که بیشترین داده ها را در کمترین دور و اطراف به مخاطب برسانند. در حالیکه در ساخت سایت مقصود ما رساندن پیام های کوتاه و اساسی در کمترین برهه زمانی به استفاده کننده میباشد.

اکران موضوعات مطرح گردیده در ورقهبرای اینکه تاثیر خلأ را بهتر شعور کنیم به تصویر پایین نگاه فرمائید. این تصویر مثال ای از بکارگیری خلأ در دیزاین یک خبرنامه را اکران می‌دهد. تغییراتی ظاهرا کوچک در بعد ها ردیف ها و مسافت بندی تیتر، تصویر و محتوا موجب شده‌است خوانایی و تلاش ورقه به صورت دیده گیری ارتقاء یابد. شما تحت عنوان یک مخاطب کدام یک از این طرح ها را می پسندید؟

در ساخت سایت همواره به انتقال سریع پیام اعتنا می‌کنیم و یکی‌از المان های اساسی در انتقال پیام تیتر یا این که هدینگ های جان دار در ورقه می‌باشند. به همین خواسته همواره سعی می‌کنیم خلأ مطلوب در حوالی یک تیتر تازه در کاغذ به فعالیت بگیریم تا هنگام اسکرول سریع برگه، استفاده کننده بتواند با گاز موضوعات مطرح گردیده در آن را شناسایی نماید.

به کار گیری درست از خلأ در طراحی وب
دسترسی سریع به داده ها تماس وبسایت
در نصیب هایی از تارنما که داده ها کاربردی مانند شماره تماس یا این که نشانی اینترنتی در مشت مخاطب قرار داده می گردد؛ بهتر میباشد با به کارگیری از فضاهای خالی خوانایی و دسترسی به محتوا ارتقاء داده گردد. تصویر پایین یک مثال بسیار بی آلایش و اول از طرز اکران داده ها تماس در ورقه میباشد. در عکس سمت راست فواصل فی مابین شماره های تماس به نحوی پباده سازی شده‌است که استفاده کننده بتواند در سریعترین مقطع ممکن اعداد و رابطه آن ها با تیتر را تشخیص دهد.

تکنیک به کارگیری از خلأ در‌این وب سایت به خیر اجرا شده‌است.

به کار گیری از خلأ در طراحی وب اپل
بین مثال شغل های طراحی وب وبسیما نیز مثال های بخش اعظمی از این دست وجود دارا هستند که شاخص ترین آنان طراحی وب شرکتی هلو میباشد که با منفعت گیری از خلأ محتوای هدفمند را در چنگ استفاده کننده قرار می‌دهد.

تکنیک فضای منفی در ساخت وب سایت هلو
ایده ها خویش در امر تکنیک خلأ در ساخت وب سایت و تاثیر آن بر تجربه کاربری را در نصیب ایده ها همین نوشته‌ی علمی با ما فی مابین بگذارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

چطور CDN سرعت تارنما را بهتر می نماید؟فرض کنیم که سرور طراحی سایت شرکتی    صاحب خانه اینترنت شما در شهر دِنِور ایالت کُلرادو واقع گردیده و شما CDN ندارید.
در شرایطی‌که مشتری عشق مندی از شهر لندن قصد داشته باشد که به محتوای شما دسترسی پیدا نماید، می بایست کلیه فولدر های ضروری شما‌را از کلرادو بار گذاری نماید که در دنیای وب، مدت متعددی میگیرد.
براساس شواهد آماری، 40% احتمال داراست که مشتری متبوع از لندن تارنما شما‌را شکاف نماید.
حال فرض کنیم که شما CDN دارید – چطور تجربه این مخاطب را از سرچی که انجام داده تغییر تحول میدهد؟
با دقت به تعریف‌و‌تمجید فنی اول ای که از کانال توزیع محتوا گفتیم، زمانی CDN داشته باشید، کاربری که از لندن است از روش نزدیکترین سروری که نسبت به وی جای‌دارد به تارنما شما دسترسی پیدا می نماید. حتی بسته به کمپانی سرویس ها ارائه دهنده CDN، شاید در شهر لندن هم سرور داشته باشد.
طبق مطالعه ای که بوسیله KeyCDN صورت گرفته، به کار گیری از کانال توزیع محتوا مقطع بارگذاری سایت ها تا 50% کم شده میباشد (سریعتر بارگذاری میگردند).
مقایسه خیر که خواهیم توانست انجام دهیم این میباشد که به CDN تحت عنوان لاین مازاد در بزرگ راه اطلاعاتی (Information Highway) برای یوزرها خویش جهت دسترسی جستن سریعتر به اینترنت سایتتان نگاه فرمائید.
در حالتی‌که که صرفا یک لاین گشوده وجود داشته باشند، هر چقدر یوزرها بیشتری قصد بازدید تارنما شما‌را داشته باشند، این تک لاین دسترسی یوزرها بیشتر نا مرتب گردد و در سود ارتقا ترافیک، وبسایت شما برای دسته از یوزرها غیر قابل دسترس میگردد.
در مقابل، چنانچه لاین های دیگری هم گشوده باشند، سایر بازدید کنندگان هم از این خطوط برای دسترسی به تارنما شما به کارگیری می نمایند و هنگامی ترافیک کمتری وجود داشته باشد، بازدید کنندگان سایت شما هم سریعتر به محتوای متبوع خویش دسترسی پیدا می نمایند.
سود آخری رقم زدن تجربه کاربری بهتر و متعاقبا مشتریان خرسند خیس و راضی خیس خواهد بود.
براین اساس، با در چنگ داشتن CDN، مشتریان میتوانند محتوای وبسایت شمارا سریعتر بارگذاری نمایند و در‌این صنعت به شدت رقابتی، CDN، برای شما و رقیبتان یک ادله متمایز کننده میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


احتمالا شما نیز ساخت طراحی سایت شرکتی   وب سایت ریسپانسیو “Responsive web design” را بارها شنیده باشید و به طبع برای شما نیز این پرسش اتفاق افتاده میباشد که حقیقتا معنای آن چه می‌باشد؟ با ما هم پا در‌این مقاله گردید تا بهتر متوجه شویم که ساخت وب سایت ریسپانسیو چه چیزی است؟ و مزیت های داشتن یک تارنما ریسپانسیو چه می‌باشد؟



ساخت وب سایت ریسپانسیو چه چیزی است؟
شاید شما هم با تلفن همراه و یا این که تبلت خویش سایتی را مشاهده کرده باشید که همیشه نیاز به اسکرول یا این که زوم داشته تا بتوانید مقاله متبوع خودتان را ببینید ، و این پروسه وب سایت برای شما بسیار آزار دهنده بوده میباشد، اینجاست که پای طراحی وب ریسپانسیو یا این که برخورد گرا Responsive design به بین می‌آید تا این ایراد را حل کند.,سایت عکس العمل‌گرا به وبسایت هایی گفته می‌ گردد که هنگامی کاربری با هر دستگاهی وارد تارنما میگردد عکس العمل قابل قبولی نشان دهد.در‌صورتی‌که بخواهیم به گویش معمولی‌خیس آنرا ذکر کنیم یعنی وب سایت‌ های ریسپانسیو در دستگاه‌ های متفاوت همچون تبلت ، گوشی و غیره، گوناگون و به طور استاندارد و متناسب با آن ورقه به اکران در‌ میاید.همینطور در حین طراحی وب سایت برخورد گرا می توانید بخشی از بخش های گوناگون تارنما را با حیث خودتان در گوشی و یا این که تبلت اکران نداده ودر شکل نیاز به مکان آن چیز دیگری را برای اکران در وبسایت قرار دهید.

با اعتنا به وجود وب های پرسرعت در تلفن های یار، و طبق آمار به کارگیری ۵۵ میلیونی به کارگیری وب تلفن همراه در جمهوری اسلامی ایران و پروسه رو به پرورش به کار گیری از آنان، اکران هرچه بهتر تارنما از روش تلفن همراه و تبلیت امری ضروری میباشد.به دلیل آنکه یک تارنما بایستی در هر ابعادی برای یوزرها خویش اکران داده گردد، و یوزرها این انتظار را دارا هستند که با هر دستگاهی وارد وب سایت شما شدند بتوانند صفحه های وب سایت شمارا  را به طور درست و بی نقص مشاهده کنند.



ساخت سایت در کرج ساخت سایت

یراحی تارنما ریسپانسیو چه می‌باشد



سفارش می کنیم : ۸ نکته کلیدی یک تارنما ماهر



ارتقاء مرتبه گوگل (سئو) با ساخت وب سایت ریسپانسیو
همان طور که قبلی خیس به آن اشاره کردیم ، یوزرها بسیار متعددی از گوشی و تبلت برای مشاهده تارنما ها استعمال می کنند و همین دستور عامل به کارگیری از طراحی وب ریسپانسیو را ارتقا داده میباشد و امروزه به یک ضرورت در طراحی وب سایت تبدیل شده‌است ، آمارها نشان میدهد یک تارنما ریسپانسیو یا این که واکنشگرا پرورش پرسرعت خیس و بسیار بهتری از حیث بهینه سازی در مقابل وبسایت هایی که از رشته آوری ریسپانسیو به کار گیری نمیکنند داراست. گزارشات گوگل نشان داده میباشد که وب سایت ریسپانسیو اهمیت متعددی در seo وبسایت داشته و یک کدام از دست اندرکاران اساسی ارتقاء جايگاه در گوگل می‌شود. این نکته را نیز می بایست خاطرنشان کرد که گوگل به طور قانونی اعلام نموده است که تارنما های ریسپانسیو در حاصل گوگل درجه های بهتری خواهند گرفت.





در غایت شایسته ترین کاری که شما در ساخت یک سایت می‌توانید انجام دهید این میباشد که تارنما خویش را ریسپانسیو پباده سازی کنید. و ساخت سایت ریسپانسیو در ساخت وب سایت گوهران به طور تماما ریسپانسیو و عکس العمل گرا پیاده سازی میشود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


سایت شرکتی چه می باشد و چه خصوصیت هایی  طراحی سایت شرکتی   داراست ؟ امروزه همان طور که می دانیم ساخت سایت بخش بزرگی از دنیای کسب و شغل های متعدد را تشکیل داده اند .

وبسایت ها در واقع یک روش برای چشم شدن شما و یا این که عمل شما در دنیای وب میباشند . اکنون وقتی که رقبای شما در اکنون چشم شدن در فضای وب از روش وبسایت می باشند قطعا یک گام از شما جلوتر می‌باشند .

پس رقابت دراین مورد در دنیای کسب وکارها بسیار بالا میباشد . از این رو امروزه می اقتدار قسمتی از عمل های خویش را به سمت دیگری آورد که در آینده دامنه وسیعی از رقابت بیین کسب و عمل های گوناگون در آن شکل خواهد گرفت .

هر مورد از کسب وکار ها میتوانند در موضوع خویش در وب از روش سایت های مختص به خویش عمل نمایند. از این رو ، و برای اینکه نظم خاصی بر این سیستم ها قاضی باشد برای هر کدام از کسب و کاره ها و وبسایت های مربوط به آن اسامی مشخصی گزینش می نمایند .

به عنوان مثال وبسایت شرکتی ، سایت فروشگاهی ، سایت آموزشی ، وبسایت خبری و…..

ما در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد تحلیل یک تارنما شرکتی را داریم . وبسایت شرکتی معمولا برای معرفی یک کمپانی سری یا این که دولتی و… قادر است پباده سازی گردیده و به مرحله اجرا رسد .

وبسایت شرکتی چه خصوصیت هایی دارااست؟
تارنما شرکتی در وهله اولیه معرف قضیه عمل آن کمپانی میباشد . مثلا در حالتی‌که در مسئله عمرانی فعالیت می کند در باطن سایت توضیحاتی مشابه به رزومه باطن وبسایت در نصیب خاصی برای کمپانی ارائه می‌گردد.

بسته به نوع کار کمپانی ، در باطن تارنما می قدرت شغل های بیشتری انجام بخشید . یکی‌از این قضیه ها محصولاتی میباشد که کمپانی ساخت‌و‌ساز و یا این که ارائه می نماید .

به طور کلی تارنما شرکتی قادر است به سه دسته تقسیم خواهد شد :
سایت شرکتی که صرفا معرفی کمپانی میباشد

تارنما شرکتی که تولیدها کمپانی را معرفی می نماید

وبسایت شرکتی که تولید ها کمپانی را به فروش می‌رساند

وقتی که کمپانی مربوطه تولیدها خاصی را ساخت می نماید و یا این که فقط ارائه می نماید میتواند در دو موقعیت از روش تارنما این تولیدات را در محوریت فعالیت خویش قرار دهد .

یا این که فقط این محصول ها را معرفی نماید و یا این که علاوه بر فروش بی واسطه از کمپانی ، از روش سایت هم تولیدات خویش را به فروش برساند .

همچنینی وبسایت شرکتی قادر است در بالا فقط به معرفی تولیدها پرداخته و آنگاه در آینده مسئله فروش را هم فعال نماید . که ولی در شکل کار مطلوب از روش وبسایت می اقتدار تمام فروش را حتی از روش تارنما انجام اعطا کرد .

معرفی مثال امور با وبسایت شرکتی
یکی مهم‌ترین مشخصه های عمده شرکتهای ، مثال شغل های کمپانی اشت . بسته به نوع کار کمپانی این مثال امور متعدد میباشند . ممکن میباشد این مثال عمل مرتبط با پباده سازی داخلی باشد ، یا این که یک پروژه عمرانی و یا این که نصب و مونتاژ یک دستگاه در محلی خاص و…..

به راحتی شما می‌توانید برای بازدید کنندگان خویش که از وبسایت شما دیدن می نمایند و در رابطه مسئله عمل شما داده ها کسب می نمایند ، هنر و تخصص کمپانی خویش را هم در کنار معرفی خویش به اکران بگذارید .

مثال امور در یک وبسایت شرکتی معرف هنر و تخصص آن کمپانی بوده و همینطور یک جنبه تبلیغاتی هم خواهد داشت به دلیل آنکه درصورتی که مقصود تعیین یک کمپانی کاربلد برای همیاری باشد مثال شغل های شما معرف شما خواهند بود .

سایت شرکتی


بقیه خصوصیت های تارنما های شرکتی
در ساخت وب سایت شرکتی مواقعی که گفته شد جزو خصوصیت های اساسی بودند . در کنار این ها می اقتدار سرویس ها یا این که مورد های دیگری را هم بنابه در خواست صاحب کار باطن تارنما شرکتی ارائه کرد .

مثلا کمپانی با چه نهادهایی تا به امروز کار داشته میباشد . می اقتدار لیستی از گروه همیاران که کمپانی برای آنها یا این که با همیاری آن‌ها پروژه هایی را به مرحله اجرا رسانده میباشد را معرفی کرد .

همچنینی نصیب ایده ها مشتریان هم در اکثر تارنما های شرکتی امروزه به چشم می خورد . مشتریانی که تجربه موفقی با کمپانی داشته اند می‌توانند در قسمتی از تارنما تجربه همیاری خویش با کمپانی را در قالب یک قسمت برای بقیه بینندگان ارائه نمایند که در جذب بقیه مشتری ها تاثیر گذار خواهد بود .

معرفی سرویس ها و موضوع های کار کمپانی هم یک بخش طلاق ناپذیر از تارنما شرکتی میباشد که عمده کار هایی که یک کمپانی در آن حوزه فعال میباشد را برای یوزرها اکران می‌دهد و درباره‌ی هر مورد توضیحاتی ارائه می نماید.

و یا این که می قدرت در قسمتی از تارنما شرکتی ، آمار کوچی از کار های کمپانی ارائه کرد . مثل تعداد کارکنان فعال ، پروژه های صورت گرفته ، پروژه های در اختیار تاسیس ، و… که می‌توانند به طور اعداد یا این که نمودار های متفاوت و به صورت های دیدنی در دست بازدید کنندگان وب سایت قرار گیرند تا هرچه بیشتر و بهتر بتوان از این طرز خویش را به بازدید کننده تارنما نشان اعطا کرد .

علاوه براین مورد ها هم می شود به پشنهاد صاحب کار و یا این که خویش کمپانی طراح وبسایت بخش های مازاد دیگری هم در وبسایت شرکتی قرار بخشید که بسته یه ذوق و سلیقه صاحب کار می‌توانند ارائه شوند . مواقعی مثل کلیپ ها ، مقاله‌ها و….

وبسایت شرکتی یک روش مطلوب برای چشم شدن و همینطور توسعه و گسترش کسب وکار از روش وب می‌باشد . در شرایطی‌که قصد طراحی سایت شرکتی برای کسب و عمل خویش را دارید میتوانید با کمپانی فرابین پندار در رابطه باشید تا با ما مشورت فرمایید و گامی دیگر در هرچه بهتر چشم شدن خویش بردارید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()