نوشته شده توسط : مهمان نواز

اصول تعیین شایسته ترین ادغام رنگ در هنگام استعمال از بلوک های رنگی در طراحی وب سایت
پنج اصل پایین قادر است به شما یاری دهد تا ادغام رنگی  طراحی سایت شرکتی  قابل قبولی را به مراد به کارگیری در بلوک های رنگی جان دار در تارنما برگزینید.اصل اولیه) به حافظه داشته باشید که رنگ ها در 90 ثانیه در آغاز تاثیر متعددی بر روی احساسات اشخاص اعمال خواهند نمود.اصل دوم) رنگ ها قدرتمند می باشند یک تماشاچی را نسبت به خرید اجناس ترغیب کنند.اصل سوم) رنگ ها علاوه بر این که موجب تشدید خلق و خوی ما در قبال یک قضیه می گردند، اثر خویش را در اخلاق ما به خیر به اکران میگذارند.اصل چهارم) فراموش نکنید که فرهنگ وتمدن های مختلف رنگ های متفاوتی را می پسندند. براین اساس اثرگذاری رنگ ها میتواند در هر فرهنگی مختلف از تمدن دیگر باشد.اصل پنجم) هر رنگ حاوی پیامی گوناگون و منحصربه‌فرد برای تماشاچی میباشد.تعیین شایسته ترین رنگ
همان طور که پیش خیس اشاره کردیم، رنگ ها اثرگذاری بسیار مستقیمی بر استفاده کننده دارا‌هستند. در هنگام طراحی وب و تعیین رنگ به مراد استعمال از بلوک های رنگی در ساخت وب سایت به حافظه داشته باشید که مخاطبین شما آدم هایی دارنده فهم و شعور و شم می باشند، خیر ربات هایی بدون احساسات. براین اساس مایحتاج میباشد با اعتنا به روانشناسی رنگ ها به گزینش رنگ مطلوب برای بلوک های متبوع بپردازید تا در مسئله جذب استفاده کننده چیره کار فرمایید.
جذاب میباشد بدانید زمانی که دیده بشر رنگی را مشاهده می نماید، سریعا پیامی به هیپوتالاموس و آنگاه به غده هیپوفیز و در غایت به غده تیروئید فرستاده می شود. مجموع این اتفاقات سبب به آزاد شدن هورمون هایی میشود که تاثیرگذاری قابل توجهی بر حالا و هوا و خلق شخص دارا هستند. به همین ادله میباشد که گهگاه در ورود به یک تارنما حسی منفی و گهگاه نیز احساساتی مثبت را تجربه میکنید. دیدنی خیس این که فقط 90 ثانیه مقطع می‌برد که مخاطب وارداتی وب سایت متبوع را قضاوت نموده و تمایل به ادامه و یا این که خروج بگیرد. قابل ذکر میباشد که 62 تا 90 درصد قضاوت های صورت گرفته از سوی یوزرها مرتبط با رنگ های گزینه به کار گیری در وبسایت هست.


رنگ های مطلوب برای استعمال از بلوک های رنگی
گفتنی میباشد که روانشناسان متعددی پژوهش ها عظیم ای را در مورد یافتن شایسته ترین رنگ ها به خواسته استعمال از بلوک های رنگی در طراحی وب و نیز چگونگی برقراری رابطه بین بشر ها با این رنگ ها انجام داده اند، البته کلیه آن‌ها معتقدند که‌این زمینه به ترجیح و ذوق وسلیقه اشخاص بر می‌گردد.
ذهنیات اشخاص تاثیر بسیار به سزایی در برداشت آنان از رنگ متبوع دارااست. مثلا رنگ قرمز رنگ میتواند دربردارنده دو پیام متفاوت برای اشخاص باشد. برخی اشخاص با دیدن رنگ قرمز رنگ آن را نشانه خطر و بعضا دیگر آن را نشانه علاقه می‌دانند که‌این دو با هم در ناهم خوانی می‌باشند.
گهگاه نیز ملاحظات فرهنگی میتواند برداشت آدم از یک رنگ را زیر تاثیر قرار دهد. از جمله برخی بر این باورند که رنگ سبز رنگ پول و گهگاه نیز رنگ غیرت میباشد. گروهی دیگر اعتقاددارند که سبز رنگ خوش شانسی و بعضی دیگر آن را منجر بد شانسی می‌دانند. براین اساس طراحان تا قبل از این که مشغول زمینه شیوه برداشت اشخاص از یک رنگ شوند، بهتر میباشد مجموع تمرکز خویش را صرف تعیین تیم ای از رنگ های مطلوب برای استعمال از بلوک های رنگی در طراحی وب سایت نمایند، به این ترتیب برنده خیس خواهند بود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: