چطور CDN سرعت سایت را بهتر می کند؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز

چطور CDN سرعت تارنما را بهتر می نماید؟فرض کنیم که سرور طراحی سایت شرکتی    صاحب خانه اینترنت شما در شهر دِنِور ایالت کُلرادو واقع گردیده و شما CDN ندارید.
در شرایطی‌که مشتری عشق مندی از شهر لندن قصد داشته باشد که به محتوای شما دسترسی پیدا نماید، می بایست کلیه فولدر های ضروری شما‌را از کلرادو بار گذاری نماید که در دنیای وب، مدت متعددی میگیرد.
براساس شواهد آماری، 40% احتمال داراست که مشتری متبوع از لندن تارنما شما‌را شکاف نماید.
حال فرض کنیم که شما CDN دارید – چطور تجربه این مخاطب را از سرچی که انجام داده تغییر تحول میدهد؟
با دقت به تعریف‌و‌تمجید فنی اول ای که از کانال توزیع محتوا گفتیم، زمانی CDN داشته باشید، کاربری که از لندن است از روش نزدیکترین سروری که نسبت به وی جای‌دارد به تارنما شما دسترسی پیدا می نماید. حتی بسته به کمپانی سرویس ها ارائه دهنده CDN، شاید در شهر لندن هم سرور داشته باشد.
طبق مطالعه ای که بوسیله KeyCDN صورت گرفته، به کار گیری از کانال توزیع محتوا مقطع بارگذاری سایت ها تا 50% کم شده میباشد (سریعتر بارگذاری میگردند).
مقایسه خیر که خواهیم توانست انجام دهیم این میباشد که به CDN تحت عنوان لاین مازاد در بزرگ راه اطلاعاتی (Information Highway) برای یوزرها خویش جهت دسترسی جستن سریعتر به اینترنت سایتتان نگاه فرمائید.
در حالتی‌که که صرفا یک لاین گشوده وجود داشته باشند، هر چقدر یوزرها بیشتری قصد بازدید تارنما شما‌را داشته باشند، این تک لاین دسترسی یوزرها بیشتر نا مرتب گردد و در سود ارتقا ترافیک، وبسایت شما برای دسته از یوزرها غیر قابل دسترس میگردد.
در مقابل، چنانچه لاین های دیگری هم گشوده باشند، سایر بازدید کنندگان هم از این خطوط برای دسترسی به تارنما شما به کارگیری می نمایند و هنگامی ترافیک کمتری وجود داشته باشد، بازدید کنندگان سایت شما هم سریعتر به محتوای متبوع خویش دسترسی پیدا می نمایند.
سود آخری رقم زدن تجربه کاربری بهتر و متعاقبا مشتریان خرسند خیس و راضی خیس خواهد بود.
براین اساس، با در چنگ داشتن CDN، مشتریان میتوانند محتوای وبسایت شمارا سریعتر بارگذاری نمایند و در‌این صنعت به شدت رقابتی، CDN، برای شما و رقیبتان یک ادله متمایز کننده میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: