طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا چیست؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


احتمالا شما نیز ساخت طراحی سایت شرکتی   وب سایت ریسپانسیو “Responsive web design” را بارها شنیده باشید و به طبع برای شما نیز این پرسش اتفاق افتاده میباشد که حقیقتا معنای آن چه می‌باشد؟ با ما هم پا در‌این مقاله گردید تا بهتر متوجه شویم که ساخت وب سایت ریسپانسیو چه چیزی است؟ و مزیت های داشتن یک تارنما ریسپانسیو چه می‌باشد؟



ساخت وب سایت ریسپانسیو چه چیزی است؟
شاید شما هم با تلفن همراه و یا این که تبلت خویش سایتی را مشاهده کرده باشید که همیشه نیاز به اسکرول یا این که زوم داشته تا بتوانید مقاله متبوع خودتان را ببینید ، و این پروسه وب سایت برای شما بسیار آزار دهنده بوده میباشد، اینجاست که پای طراحی وب ریسپانسیو یا این که برخورد گرا Responsive design به بین می‌آید تا این ایراد را حل کند.,سایت عکس العمل‌گرا به وبسایت هایی گفته می‌ گردد که هنگامی کاربری با هر دستگاهی وارد تارنما میگردد عکس العمل قابل قبولی نشان دهد.در‌صورتی‌که بخواهیم به گویش معمولی‌خیس آنرا ذکر کنیم یعنی وب سایت‌ های ریسپانسیو در دستگاه‌ های متفاوت همچون تبلت ، گوشی و غیره، گوناگون و به طور استاندارد و متناسب با آن ورقه به اکران در‌ میاید.همینطور در حین طراحی وب سایت برخورد گرا می توانید بخشی از بخش های گوناگون تارنما را با حیث خودتان در گوشی و یا این که تبلت اکران نداده ودر شکل نیاز به مکان آن چیز دیگری را برای اکران در وبسایت قرار دهید.

با اعتنا به وجود وب های پرسرعت در تلفن های یار، و طبق آمار به کارگیری ۵۵ میلیونی به کارگیری وب تلفن همراه در جمهوری اسلامی ایران و پروسه رو به پرورش به کار گیری از آنان، اکران هرچه بهتر تارنما از روش تلفن همراه و تبلیت امری ضروری میباشد.به دلیل آنکه یک تارنما بایستی در هر ابعادی برای یوزرها خویش اکران داده گردد، و یوزرها این انتظار را دارا هستند که با هر دستگاهی وارد وب سایت شما شدند بتوانند صفحه های وب سایت شمارا  را به طور درست و بی نقص مشاهده کنند.



ساخت سایت در کرج ساخت سایت

یراحی تارنما ریسپانسیو چه می‌باشد



سفارش می کنیم : ۸ نکته کلیدی یک تارنما ماهر



ارتقاء مرتبه گوگل (سئو) با ساخت وب سایت ریسپانسیو
همان طور که قبلی خیس به آن اشاره کردیم ، یوزرها بسیار متعددی از گوشی و تبلت برای مشاهده تارنما ها استعمال می کنند و همین دستور عامل به کارگیری از طراحی وب ریسپانسیو را ارتقا داده میباشد و امروزه به یک ضرورت در طراحی وب سایت تبدیل شده‌است ، آمارها نشان میدهد یک تارنما ریسپانسیو یا این که واکنشگرا پرورش پرسرعت خیس و بسیار بهتری از حیث بهینه سازی در مقابل وبسایت هایی که از رشته آوری ریسپانسیو به کار گیری نمیکنند داراست. گزارشات گوگل نشان داده میباشد که وب سایت ریسپانسیو اهمیت متعددی در seo وبسایت داشته و یک کدام از دست اندرکاران اساسی ارتقاء جايگاه در گوگل می‌شود. این نکته را نیز می بایست خاطرنشان کرد که گوگل به طور قانونی اعلام نموده است که تارنما های ریسپانسیو در حاصل گوگل درجه های بهتری خواهند گرفت.





در غایت شایسته ترین کاری که شما در ساخت یک سایت می‌توانید انجام دهید این میباشد که تارنما خویش را ریسپانسیو پباده سازی کنید. و ساخت سایت ریسپانسیو در ساخت وب سایت گوهران به طور تماما ریسپانسیو و عکس العمل گرا پیاده سازی میشود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: