وب سایت شرکتی چیست ؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


سایت شرکتی چه می باشد و چه خصوصیت هایی  طراحی سایت شرکتی   داراست ؟ امروزه همان طور که می دانیم ساخت سایت بخش بزرگی از دنیای کسب و شغل های متعدد را تشکیل داده اند .

وبسایت ها در واقع یک روش برای چشم شدن شما و یا این که عمل شما در دنیای وب میباشند . اکنون وقتی که رقبای شما در اکنون چشم شدن در فضای وب از روش وبسایت می باشند قطعا یک گام از شما جلوتر می‌باشند .

پس رقابت دراین مورد در دنیای کسب وکارها بسیار بالا میباشد . از این رو امروزه می اقتدار قسمتی از عمل های خویش را به سمت دیگری آورد که در آینده دامنه وسیعی از رقابت بیین کسب و عمل های گوناگون در آن شکل خواهد گرفت .

هر مورد از کسب وکار ها میتوانند در موضوع خویش در وب از روش سایت های مختص به خویش عمل نمایند. از این رو ، و برای اینکه نظم خاصی بر این سیستم ها قاضی باشد برای هر کدام از کسب و کاره ها و وبسایت های مربوط به آن اسامی مشخصی گزینش می نمایند .

به عنوان مثال وبسایت شرکتی ، سایت فروشگاهی ، سایت آموزشی ، وبسایت خبری و…..

ما در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد تحلیل یک تارنما شرکتی را داریم . وبسایت شرکتی معمولا برای معرفی یک کمپانی سری یا این که دولتی و… قادر است پباده سازی گردیده و به مرحله اجرا رسد .

وبسایت شرکتی چه خصوصیت هایی دارااست؟
تارنما شرکتی در وهله اولیه معرف قضیه عمل آن کمپانی میباشد . مثلا در حالتی‌که در مسئله عمرانی فعالیت می کند در باطن سایت توضیحاتی مشابه به رزومه باطن وبسایت در نصیب خاصی برای کمپانی ارائه می‌گردد.

بسته به نوع کار کمپانی ، در باطن تارنما می قدرت شغل های بیشتری انجام بخشید . یکی‌از این قضیه ها محصولاتی میباشد که کمپانی ساخت‌و‌ساز و یا این که ارائه می نماید .

به طور کلی تارنما شرکتی قادر است به سه دسته تقسیم خواهد شد :
سایت شرکتی که صرفا معرفی کمپانی میباشد

تارنما شرکتی که تولیدها کمپانی را معرفی می نماید

وبسایت شرکتی که تولید ها کمپانی را به فروش می‌رساند

وقتی که کمپانی مربوطه تولیدها خاصی را ساخت می نماید و یا این که فقط ارائه می نماید میتواند در دو موقعیت از روش تارنما این تولیدات را در محوریت فعالیت خویش قرار دهد .

یا این که فقط این محصول ها را معرفی نماید و یا این که علاوه بر فروش بی واسطه از کمپانی ، از روش سایت هم تولیدات خویش را به فروش برساند .

همچنینی وبسایت شرکتی قادر است در بالا فقط به معرفی تولیدها پرداخته و آنگاه در آینده مسئله فروش را هم فعال نماید . که ولی در شکل کار مطلوب از روش وبسایت می اقتدار تمام فروش را حتی از روش تارنما انجام اعطا کرد .

معرفی مثال امور با وبسایت شرکتی
یکی مهم‌ترین مشخصه های عمده شرکتهای ، مثال شغل های کمپانی اشت . بسته به نوع کار کمپانی این مثال امور متعدد میباشند . ممکن میباشد این مثال عمل مرتبط با پباده سازی داخلی باشد ، یا این که یک پروژه عمرانی و یا این که نصب و مونتاژ یک دستگاه در محلی خاص و…..

به راحتی شما می‌توانید برای بازدید کنندگان خویش که از وبسایت شما دیدن می نمایند و در رابطه مسئله عمل شما داده ها کسب می نمایند ، هنر و تخصص کمپانی خویش را هم در کنار معرفی خویش به اکران بگذارید .

مثال امور در یک وبسایت شرکتی معرف هنر و تخصص آن کمپانی بوده و همینطور یک جنبه تبلیغاتی هم خواهد داشت به دلیل آنکه درصورتی که مقصود تعیین یک کمپانی کاربلد برای همیاری باشد مثال شغل های شما معرف شما خواهند بود .

سایت شرکتی


بقیه خصوصیت های تارنما های شرکتی
در ساخت وب سایت شرکتی مواقعی که گفته شد جزو خصوصیت های اساسی بودند . در کنار این ها می اقتدار سرویس ها یا این که مورد های دیگری را هم بنابه در خواست صاحب کار باطن تارنما شرکتی ارائه کرد .

مثلا کمپانی با چه نهادهایی تا به امروز کار داشته میباشد . می اقتدار لیستی از گروه همیاران که کمپانی برای آنها یا این که با همیاری آن‌ها پروژه هایی را به مرحله اجرا رسانده میباشد را معرفی کرد .

همچنینی نصیب ایده ها مشتریان هم در اکثر تارنما های شرکتی امروزه به چشم می خورد . مشتریانی که تجربه موفقی با کمپانی داشته اند می‌توانند در قسمتی از تارنما تجربه همیاری خویش با کمپانی را در قالب یک قسمت برای بقیه بینندگان ارائه نمایند که در جذب بقیه مشتری ها تاثیر گذار خواهد بود .

معرفی سرویس ها و موضوع های کار کمپانی هم یک بخش طلاق ناپذیر از تارنما شرکتی میباشد که عمده کار هایی که یک کمپانی در آن حوزه فعال میباشد را برای یوزرها اکران می‌دهد و درباره‌ی هر مورد توضیحاتی ارائه می نماید.

و یا این که می قدرت در قسمتی از تارنما شرکتی ، آمار کوچی از کار های کمپانی ارائه کرد . مثل تعداد کارکنان فعال ، پروژه های صورت گرفته ، پروژه های در اختیار تاسیس ، و… که می‌توانند به طور اعداد یا این که نمودار های متفاوت و به صورت های دیدنی در دست بازدید کنندگان وب سایت قرار گیرند تا هرچه بیشتر و بهتر بتوان از این طرز خویش را به بازدید کننده تارنما نشان اعطا کرد .

علاوه براین مورد ها هم می شود به پشنهاد صاحب کار و یا این که خویش کمپانی طراح وبسایت بخش های مازاد دیگری هم در وبسایت شرکتی قرار بخشید که بسته یه ذوق و سلیقه صاحب کار می‌توانند ارائه شوند . مواقعی مثل کلیپ ها ، مقاله‌ها و….

وبسایت شرکتی یک روش مطلوب برای چشم شدن و همینطور توسعه و گسترش کسب وکار از روش وب می‌باشد . در شرایطی‌که قصد طراحی سایت شرکتی برای کسب و عمل خویش را دارید میتوانید با کمپانی فرابین پندار در رابطه باشید تا با ما مشورت فرمایید و گامی دیگر در هرچه بهتر چشم شدن خویش بردارید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: