طراحی سایت تخصصی
نوشته شده توسط : مهمان نواز


طراحی وب سایت تخصصی
مفید ترین رویه برای توسعه و گسترش طراحی سایت شرکتی کسب و عمل های مدرن و پیشرفت در عرصه ی رقابت در فضای مجازی ، این بازار رقابتی ، طراحی وب تخصصی برای کسب و کارتان می باشد. با فعال‌ساز‌ی سایتی ماهر و تخصصی می‌توانید بر اعتبار خویش افزوده و مشتریان بازار های آنلاین را نیز جذب کرده و به منفعت بیشتری دست یابید. تارنما های تخصصی در گروه علاءالدین دارنده خصوصیت های متعددی نظیر : باصرفه بودن بصورت بدون نقص هنگام تحویل ، ریسپانسیو بودن ، داشتن قالب سفارشی و تجهیزات تخصصی ، دارا بودن امکان بروز رسانی و ارتقاء و… میباشند که در پی بیشتر توضیح خوا هیم بخشید.

طراحی وب سایت تخصصی
طراحان تارنما
طراحان وب سایت
مجموعه طراحان وب سایت هر گروه ی طراحی وب سایت ، مهم ترین قسمت آن میباشد. به دلیل آنکه کیفیت فعالیت و در فیض اعتبار کمپانی به آن‌ها و کوشش تارنما های ارائه گردیده به وسیله آنان بستگی دارااست. مجموعه طراحان تارنما علاءالدین با دریافت همگی جواز های مورد نیاز (که در وبسایت قابل رویت می‌باشند ) و سالها تجربه ی غالب دراین باره علاوه بر جمهوری اسلامی ایران در مرزو بوم هایی زیرا انگلستان ، ترکیه ، دبی و اربیل نیز در هم اکنون ارائه سرویس ها بصورت ماهر با مطلوب ترین تعرفه ها می‌باشند. کیفیت همگی سرویس ها ارائه گردیده بوسیله این شرکت تضمین گردیده و سایتها بعداز تحویل به مقطع 1سال دارنده سرویس ها پشتیبانی بصورت به طور کامل مجانی میباشند

ساخت وب سایت و seo تخصصی
یکی خدماتی که این موسسه ارائه میکند ، طراحی وب سایت و seo تخصصی است. شایسته ترین رویه برای چشم شدن و تبلیغات و جذب مشتری بهینه سازی تخصصی تارنما می باشد. تخصص علاءالدین آوردن شما به کاغذ ی اولیه گوگل با کلمه ها درخواستی شماست. در حیث داشته باشید که بهینه سازی یک تبلیغ دایم میباشد. یکبار این هزینه را انجام میدهید و مدام در ورقه نخستین ما‌نده و دیگر نیازی به صرف هزینه برای تبلیغات نخواهید داشت. عامل ها متعددی زیرا seo وبسایت ، لینک و پیوند سازی ، بک لینک و پیوند ها و… در seo تارنما ها موثرند که برای کسب داده ها بیشتر در این باره می‌توانید به وبسایت سئوی همین گروه رجوع کنید.

هزینه طراحی وب
طراحی وب در علاءالدین به دو شکل : 1-مخصوص 2- با قالب مهیا (طراحی وب ارزان)

ساخت وب سایت مخصوص بصورت به طور کامل منحصربه‌فرد و با قالب سفارشی شکل می‌گیرد. قالب این وب سایت ها با در لحاظ دریافت کردن تیم یوزرها و مخاطبان شما پباده سازی گردیده و رنگ بندی آن نیز با کانسپت شما هماهنگ خواهد بود. همینطور امکاناتی که درین وب سایت ها پباده سازی می شود بصورت تماما منحصر به فرد و جهت ارائه سرویس ها شما بصورت انلاین است. بها این تارنما ها بستگی به ترازو سفارشی بود آن داراست. طراحی وب با قالب مهیا در این موسسه با 500.000 تومان شکل می‌گیرد. البته قابل ذکر میباشد که هزینه تهیه و تنظیم دامنه و هاست و ورود محتوا با مشترک است.تنوع قالب درین نصیب به بیشتراز 100 سبک می رسد که می توانید با دقت به مسئله و ماهیت فعالیتتان قالب متبوع خویش را گزینش نمایید.

بها وبسایت عادی
بها وبسایت عادی
بها تارنما عادی که با وردپرس و با استعمال از قالب های مهیا فعال‌سازی می‌گردد در گروه علاءالدین برابر 500.000 تومان است. این وبسایت ها با به کار گیری از کادر ورک و بر طبق استاندارد های تایید گردیده ی جهانی این حوضه پباده سازی و راه‌اندازی گردیده و تماما اصولی می‌باشند. ار صاحب و مالک کسب و عمل کوچک و یا این که جدید احداث می‌باشید که احتیاج به پیشرفت و توسعه و گسترش کسب و عمل خویش دارید می‌تواند آیتم ی قابل قبولی برای شما باشد. ولی درصورتی که مالک مارک می باشید و یا این که قصد مارک سازی دارید سفارش علاءالدین به شما طراحی وب تخصصی می باشد.

ارزش تارنما زدن
بها وبسایت زدن همان گونه که پیش خیس هم توضیح دادیم در حالت متعدد و شرکت های گوناگون با اعتنا به انتظارات شما از تارنما متبوع گوناگون میباشد. وب سایت های تخصصی ای می‌باشند که کاملا اختصاصی برای شما پباده سازی می گردند ، محتوا وارداتی و حتی پس از سئو شدن با کلماj گوناگون مد حیث شما در شیت نخستین گوگل قرار میکردند که مطلقا مخارج بالایی دارا هستند. از طرفی وبسایت هایی می باشند که بصورت اماده ( باقالب های اماده) ارائه میگردند. این تارنما ها با cmsهایی نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال فعال سازی می‌شوند و بها های بسیار مطلوب تری خواهند داشت. در علاءالدین این تارنما ها در قسمت ساخت سایت ارزان قرار می گیرند و صرفا 500 هزار تومان هزینه خواهند داشت. راه‌اندازی گونه های وب سایت و ساخت سایت شرکتی ، طراحی وب فروشگاهی ، ساخت سایت سازمانی و… در‌این طرح قابل انجام میباشد. کل وب سایت ها دارنده یک سال سرویس ها پشتیبانی بدون‌پول و پکیج بدون‌پول یادگرفتن رئیس تارنما نیز می باشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: