عدم استفاده از شبکه و سازمان دهی محتوایی مناسب و طراحی کاربر پسند
نوشته شده توسط : مهمان نواز


یکی از دیگر از خصوصیت های اصلی یک تارنما خوب نظم  طراحی سایت شرکتی  و سازماندهی آن میباشد به نحوی که استفاده کننده با یک نگاه کلی به شیت تارنما متوجه گردد هر بخش از آن به چه مراد پباده سازی گردیده و به کارگیری از وب سایت برای وی ریلکس باشد. متاسفانه در بعضا از وبسایت ها دیده میشود که از محتوای بسیار طولانی فارغ از شیت بندی مستعمل میباشد. این عمل علاوه بر همهمه و در هم ریختگی وب سایت سبب خستگی و نارضایتی استفاده کننده نیز می‌شود. از سایر عواملی که موجب طراحی وب نامناسب می‌گردد این میباشد که هیچ دسته بندی خیر و خوبی یرای مطالب در حیث گرفته نشده و خبرها و مقاله ها و تولیدات و سرویس ها و..و.. همگی به طور در هم ریخته به اکران در آمده اند.

وجود اشتباهات محتوایی تارنما
کیفیت بالای محتوای تارنما و اثرگذار بودن آن برای یوزرها یک کدام از مهم ترین فاکتورهای seo وبسایت به حساب آورده می شود و به ارتقاء سکو شما در موتورهای کاوش بسیار امداد خواهد کرد. علاوه بر کیفیت محتوا، نظم و مرتب سازی و آپ تو دیت بودن آن نیز از اهمیت بالایی شامل است.

یک کدام از عامل ها دیگری که موجب میشود تا ساخت سایت نامناسب داشته باشید عدم استعمال از بلاگ و نشر مقاله ها علمی و آموزشی خوب و کیفیت عالی در آن میباشد.در صورتیکه وبسایت شما بلاگ ندارد یا این که قسمت بلاگ وب سایت خویش را هر چندماه یک‌توشه بروزرسانی میکنید، به‌این مضمون‌ میباشد که به اندازه کافی برای وب سایت خویش قیمت قائل نیستید! به کارگیری از قسمت بلاگ خوب و تکثیر هفتگی مقاله ها گران بها موجب می‌شود تا بخت حضور در درجه‌های اولیه گوگل و شناخته‌شدن به وسیله یوزرها را داشته باشید.تکثیر محتوای بی ربط، تکراری، بیکیفیت و کهن و منسوخ گردیده از سایر عواملی میباشند که موجب میشوند وب سایت شما بی کیفیت شناخته گردیده و تاثیری در رویش کسب و عمل شما نداشته باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: