سریعترین روش یادگیری طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : مهمان نواز


یادگیری طراحی وب فرایند ای طراحی سایت شرکتی  میباشد که مایحتاج میباشد


در آن موردها گوناگونی را آزمون فرمائید و حافظه بگیرید به چه شکل برنامه ای را مجدد ساخت فرمائید و یا این که از علم خویش برای واسط های نو به کارگیری فرمایید. اگرچه یادگیری میتواند سریع واقعه بیفتد، ولی ماهر شدن نیاز به برهه زمانی و کوشش متعددی دارااست.

برای یادگیری طراحی وب پیش از هر چیزی بایستی مشتاق به فراگرفتن مطالب تازه باشید. ما یحتاج میباشد دریابید که چه چیز هایی درباره ی درس دادن برای شما بهتر فعالیت می نمایند و چه چیز هایی سبب ساز میگردند که داده ها در ذهنیت شما بهتر و بیشتر باقی بمانند و چه چیز هایی منجر میگردند تا یادگیری برای شما به یک سرگرمی و عمل بی آلایش تبدیل گردد. بعداز دوراندیشی یافتن از این موضوعات آن‌ها‌را درباره ی یادگیری ساخت سایت می بایست برای خویش پیاده سازی فرمائید.

در شرایطی که یک عضو فعال در تیم های فیسبوک و یا این که بقیه جامعه های آنلاین می‌باشید، جای بسیار خیر و خوبی برای استارت و یافتن حمایت کننده در مشت دارید.

در‌حالتی که می‌خواهید در روند یادگیری سریع چیره باشید، توصیه میکنیم از قدم های ذیل پیروی نمائید:
پباده سازی یک تارنما را استارت فرمائید
شایسته ترین فعالیت برای یادگیری انجام آن عمل میباشد. در امر ساخت وب سایت نیز روال همین سیرتکامل میباشد. در صورتی‌که می‌خواهید طراحی سایت را خاطر بگیرید، یک وب سایت پباده سازی فرمائید.

برای این عمل ما یحتاج وجود ندارد برنامه ای بسیار وسیع را استارت فرمایید. ساخت‌و‌ساز یک طرح معمولی برای آغاز کفایت می نماید. کد ها را ارزیابی نمایید تا بتوانید بفهمید هر عنصر در ساخت سایت به چه شکل عمل می نماید.

در‌صورتی‌که می‌خواهید ساخت وب سایت را تخت گاز انجام دهید، میتوانید از یک وب سایت ساز استعمال فرمایید تا به شما در ساخت‌و‌ساز بلوک های سایت و فهم و شعور مفاهیم یاری دهد.

تا میتوانید مطالعه فرمائید
تا جایی که قابلیت و امکان دارااست مطالعه نمایید. هر مطلبی در باب ساخت سایت، تمایلات روز، تکنیک ها و تمرین ها که به دستتان می‌رسد را گزینه مطالعه قرار دهید. طراحان اینترنت سایتی که در رسانه های اجتماعی گزینه قبولتان می باشند را دنبال نمایید.

در باب مقاله‌ها ساخت وب سایت، درباره‌ی کد ها برای یادگیری های نخستین و در باب نهایی مقاله ها و یادگرفتن های طراحی سایت مطالعه داشته باشید.

یک تعامل کننده ی مؤثر باشید
نصیب بزرگی از ساخت وب سایت تعامل و رابطه میباشد. طراحان وبسایت می بایست دائماً با مشتریان خویش برای رفع مشکلاتی که در پباده سازی ممکن میباشد به وجود آید، در رابطه باشند. آنان نیاز دارا‌هستند با یوزرها در رابطه باشند تا در خصوص حل خطاها و پیاده سازی آن ها گفت و گو و مذاکره داشته باشند.

به لهجه HTML تصور کنید
HTML یا این که لهجه نماد گذاری یک اصل در طراحی وب می‌باشد. HTML زبانی میباشد که با آن میتوانید ساختار یک تارنما را تولید نمائید و زمانی که بتوانید این گویش را بخوانید دنیای ساخت سایت احساس بهتری خواهد داشت.

با کد ها بازی نمایید
در حالیکه یادگیری HTML قادر است یک آغاز خوب باشد، یادگیری کدنویسی به هر گویش دیگری موثر و ما یحتاج میباشد. پس از یادگیری HTML یادگیری CSS و جاوااسکریپت می‌تواند برای شما بسیار دارای منفعت و امداد کننده باشد.

CSS چگونگی پیاده سازی موادسازنده را روی ورقه، شیت و بقیه رسانه ها تعریف می نماید.

از مهارت های پباده سازی خویش در اینترنت استعمال نمائید
در صورتی درباره ی پباده سازی گرافیک فعالیتی دارید، به چیز هایی که میدانید و می‌توانید به طراحی سایت اضافه فرمائید، تصور کنید. اصولی که منجر جالب خیس شدن بصری موجودیتی میشوند، در رسانه ها تغییر و تحول نمی‌کنند. به این ترتیب شما میتوانید از آن اصول در دنیای دیجیتالی نیز به کارگیری نمایید.

داشتن یک دور نما ی پباده سازی قادر است یک امتیاز عالی محسوب گردد.

از ایرادات حافظه بگیرید
آنالیز برخورد ها و ایرادات می‌تواند به شما در روند یادگیری سریعتر یاری دهد. برخی عموم پیشنهادات و یا این که انتقاداتی دارا‌هستند که قادر است در بهبود طراحی سایت شما مؤثر باشد.

با محاسبه ایرادات می‌توانید متوجه گردید که مشکلات و اشکلات پباده سازی شما چه بوده میباشد و چرا پباده سازی های دیگر بهتر از پباده سازی شما هست.

آیا برای مثالً اختلال در فونت ها و یا این که رنگ های انتخابی می‌باشد؟! یا این که از جملهً نوار پیمایش قابل به کارگیری وجود ندارد؟! و یا این که همگی ی اینها؟!

پیوسته این سؤالات را از خویش بپرسید و همت نمایید به صورت حقیقی وواقعی به آنان پاسخ دهید.

در انجمن ها و بقیه دولت ها کوچک دیگر با دیگر طراحان در رابطه باشید و عملکرد فرمایید در مورد این مسائل با آن‌ها کلام فرمائید و از نظراتشان به کارگیری نمائید.

از نقد ها دلسرد نشوید و آنان‌را فردی تعبیروتفسیر نکنید.

هر برهه زمانی که برنامه ای ساخت می‌کنید، به خوتان افتخار فرمائید، حتی در صورتیکه برنامه ای که تولید نموده اید، آنچنان که بایستی کارآمد وجود ندارد. همین که عمل میکنید و همت می‌کنید و در ادامه پیشرفت می باشید گرانبها میباشد.

هیچ کس با علم پباده سازی به عالم نیامده میباشد و یادگیری هر چقدر هم که سریع باشد، پاره ای ارتفاع میکشد. یادگیری نیازمند مطالعه، مشاهده و تمرین میباشد و هر مدت که در ساخت برنامه ای ناموفق بوده اید، می بایست همین چرخه را به صورت مداوم تکرار نمائید تا به پیروزی دست یابید.

سایت های توسعه یافته را برگردان نمائید
شایسته ترین راه و روش دانستن چگونگی فعالیت کردن یک عنصر، مستقل کردن آن از مجموع و تحلیل آن به صورت غیروابسته میباشد. یک سایت توسعه یافته را برگردانید و موادسازنده آن را جداگانه نمایید و به آنالیز کد های هر عنصر بپردازید تا دریابید هر عنصر چه طور فعالیت می نماید و چه طور موادتشکیل دهنده کنار هم تشکیل یک وبسایت ماهر را می‌دهند. با وبسایت های بی آلایش خیس استارت نمائید و به تدریج به سراغ سایت های پیچیده خیس بروید.

با تکنولوژی بروز گردید
شاید یاور بودن با تکنولوژی های نو و مدل های روز مقداری دشوار باشد. البته برای باقی ماندن در بالا مورد نیاز میباشد آن ها را حافظه بگیرید.

با یادگیری تکنولوژی هایی که مستقیماً به تارنما و فعالیت شما مربوط میگردد، استارت نمائید. در‌صورتی‌که اینترنت سایتی دارید که چت آنلاین داراست، به یادگیری در خصوص ربات ها بپردازید. در‌صورتی‌که اینترنت سایتی دارید که محتوای تصویری متعددی دارااست، به چرخش 360 سکو ی عکس ها تصور کنید.

عناصری مانند هوش تصنعی و مصنوعی و یا این که حقیقت مجازی یا این که افزودنی های پیچیده خیس می‌توانند بخشی از سایت شما باشند. دست کم از کاربرد های آن‌ها دوراندیشی پیدا نمائید.

خلاصه
در حالتی که در‌پی یادگیری سریع طراحی وب می‌باشید، این اقدامات قادر است به شما در‌این مراحل یاری دهد. البته باید بدانید طراحی سایت مرتباً در حالا تغییر تحول میباشد و برای تدبیر از آخری تغییرات ضمن مطالعه، با یک شخصی که دراین باره فعالیت می کند، در رابطه باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: