نوشته شده توسط : مهمان نواز

۳- دستکاری طرح وبسایت
طراحی وب سایت مجانی در گوگل
Sites اینک سایت تازه شمارا  طراحی سایت شرکتی  ساخت‌و‌ساز می نمایند و می‌توانید با به کارگیری از دکمه های جان دار در کناره بالا سمت راست دستکاری و تهیه فرمائید. برای تغییر‌و تحول طرح پیش فرض، روی علامت Gear کلیک نمائید و به “Edit site layout” بروید.
اینک بسته به تم و قالبی که تا قبل از اینً تعیین نموده اید میتوانید عنصرها خاصی از تارنما خویش مانند نوار کناری را فعال یا این که غیرفعال نمائید.

۴- ساخت و ساز برگه
ساخت وب سایت مجانی در گوگل
برای اضافه کردن شیت و برگه نو، روی “Create page” کلیک فرمایید. بعد کاغذ و الگویی را که براساس آن اساس گذاری شده‌است، نامگذاری فرمائید. از الگوی پیش فرض شیت اینترنت به کارگیری فرمائید.
برای مطالعه درخصوص الگوهای دیگر روی “Learn more” کلیک فرمایید. در انتها، یک وضعیت سلسله مراتبی را برای برگه تعیین نمایید، از جمله، آیا میخواهید آن را در کنار صفحه های جان دار قرار دهید یا این که در ذیل دیگری قرار بگیرد.

۵- افزودن محتوا
طراحی وب مجانی در گوگل
اینک برای اضافه کردن و دستکاری محتوا به رابط WYSIWYG در Sites منتقل میشوید. این رابط کاربری مشابه به هر ویرایشگر متن میباشد.
میتوانید از منوها در ابتدا برای تغییر تحول طرح برگه، افزودن یک سری ردیف، درج جداول، تصاویر به کارگیری فرمایید و حتی یک دکمه برای تعریف بازدید کنندگان در لحاظ بگیرید.

یادگرفتن قدم به قدم طراحی وب رایگانبخوانید
۶- رئیس کلی سایت
ساخت وب سایت مجانی در گوگل
فرآیند ۴ و ۵ را تکرار نمائید تا تارنما خویش را با یک سری ورقه و محتوا خارج آورید. پیش از اینکه از تارنما خویش رونمایی فرمایید، با کلیک کردن روی دکمه Gears و رفتن به سمت مدیر وبسایت، برخی از موادسازنده اساسی را تهیه و تنظیمات نمائید.
در اینجا می‌توانید اسم تارنما را تغییر و تحول داده و توضیحی مفصل خیس اضافه فرمایید.

۷- در دست گرفتن دسترسی
طراحی سایت بدون‌پول در گوگل
برای در اختیار گرفتن دسترسی به تارنما خویش، روی آرم Gears کلیک نمایید، به مورد Manage Site و به Sharing و Permission بروید.

به صورت پیش فرض، تارنما های نو بوسیله همگی قابل مشاهده میباشد. برای محدود کردن دسترسی، روی محدودیت تغییر‌و تحول در “Who has access” کلیک نمایید تا دسترسی به URL وبسایت یا این که لیست مشخصی از اشخاص محدود خواهد شد.

۸- پیگیری و برگرداندن تغییرات
طراحی سایت مجانی در گوگل
در حال حاضر می‌توانید بقیه یوزرها را برای مشاهده تارنما خویش دعوت نمائید. با تغییر‌و تحول وبسایت خویش به گذر زمان مقطع می‌توانید تغییرات را با کلیک روی آرم Gears و رفتن به Revision History پیگیری فرمائید.
برای فهرست کل صفحه ها سایت خویش، روی لینک و پیوند “view page listing” در ابتدا کلیک نمائید. از اینجا میتوانید مجموع ورژن های یک کاغذ خاص را ملاحظه کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


تخصص ما نام‌و‌نشان بخشیدن به کمپانی شماست
در‌حالتی که بدنبال معرفی و اعتباربخشیدن طراحي سايت شركتي   به شرکتتان میباشید شایسته ترین و آسانترین خط مش برای تحقق بخشیدن به هدفتان داشتن یک تارنما اثر گذار وکارآمد میباشد. با ساخت وب سایت شرکتی فن ایتخصص و سرویس ها خویش را به شایسته ترین نحو به همگان معرفی فرمائید. با وب سایت شرکتیتان میتوانید به طور 24 ساعته و 7 روز هفته با مشتریان خویش در رابطه باشید و از سرویس ها خویش پشتیبانی فرمایید.

در همیار بسط ما چه فعالیت هایی برای شما انجام می‌دهیم
گروه طراحی وب سایت همیار بسط پس از نیازسنجی ظریف از شما شایسته ترین راهکار که مشتمل بر همگی نکات مثبت و منفی تاثیرگذار روی طراحی وب سایت شرکتی میباشد را به شما ارائه میدهد تا از روش داشتن یک وب سایت ماهر به همه منظور هایتان برسید. در حین ساخت سایت، شما به طور آنلاین میتوانید تغییرات سایتتان را ملاحظه کنید و اصلاحات مدنظرتان را به طراح سایتتان ارجاع دهید. پس از تحویل تارنما به شما عزیزان درطی دو نشست یادگرفتن حضوری مدیر سایتتان را به شما یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد و به دوران 3 ماه با شما هم پا خوا‌هیم بود و تا احاطه بی نقص به سایتتان شما‌را فقط نخواهیم گذاشت.

نکاتی که بایستی در ساخت وب سایت شرکتی رعایت خواهد شد
هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید برای شرکتتان یک وبسایت پباده سازی نمایید ناخودآگاه آرزوها و نکاتی در ذهنتان ساخت و ساز می‌گردد. ما پاسخگوی مجموع نیازهایتان هستیم.

یک وبسایت شرکتی هنگامی اصولی میباشد و به کسب و فعالیت شما یاری می نماید که معیارهای یک وبسایت ماهر را با خویش به یار داشته باشد. یک کدام از بزرگترین میزان ها درطراحی وبسایت، ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا بودن تارنما شماست. در تارنما شرکتی نکته ی مهمی میباشد که کلیه تولید ها و سرویس ها شما در دستگاه های متعدد با سایز شیت اکران های مختلف به طریق ی یکتا و صحیحی به اکران گذارده گردد.

نکته ی اصلی دیگر این میباشد که تارنما شرکتی شما قابلیت و امکان ارتقاء داشته باشد و در آینده شما بتوانید خدماتی مانند قابلیت و امکان فروش آنلاینرا به سایتتان اضافه فرمائید و یا این که سایتتان را به طور یک‌سری زبانه پباده سازی فرمایید.

در همیار بسط همه این نکات در طراحی وب شما رعایت می‌شود و شما با خاطر ریلکس میتوانید پباده سازی سایتتان را به ما بسپارید.

برای مشورت کردن مجانی کلیک فرمائید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در ساخت سایت سازمانی بایستی  طراحی سایت شرکتی   به‌این نکته دقت داشته باشید که یک سازمان برای فعال سازی تارنما خویش به چیزی بیشتر از یک سیستم رئیس محتوا نیاز داراست. برای پباده سازی چنین سایتی بایستی به گردآوری و ارائه راهکارهای جامع پرداخت و با چک و اطلاع از نیازهای اینگونه وبسایت ها مبادرت به فعال‌سازی، بسط و امن سازی آن نمود. نکاتی که بایستی به آنها دقت کرد تیم ای از سرویس ها تخصصی برای مثال تامین و کامل شدن داده ها، تامین و ورود محتوا، پباده سازی گرافیکی مطلوب، راهکارهای امنیتی و همینطور پیاده سازی فرآیندهای اداری میباشند. محتوای خوب و بروز رسانی آن در طراحی وب سازمانی تاثیر بسزایی دارااست، بدین ترتیب بایستی اعتنا داشته باشید که محتویات تارنما خویش را بروز رسانی نمایید و فراموش نکنید که تغییر‌و تحول ندادن آنها، یوزرها شمارا خسته کرده و درنهایت بازدید سایتتان را تحت میاورد. هر سازمانی با ساخت وب سایت سازمانی خویش قصد دارااست تا مال و سرویس ها خویش را معرفی نماید و مهم‌ترین وظیفه این نوع سایت ها این میباشد که سازمان را کاملا به سایر افراد معرفی می نماید. داده ها مرتبط با سازمان باید در مجموع منوها و قسمت های وب سایت مانند تولید ها، آلبوم عکس، سرویس ها، سوال های متداول و… به صدق درج خواهد شد. طراحی وب سازمانی بایستی طوری صورت بپذیرد که آیتم پسند یوزرها بوده و پباده سازی آن مختص به همین موضوع باشد. با دقت به یوزرها وب سایت های سازمانی پباده سازی صفحه ها آن بایستی متنوع باشد، همینطور به نیازهای یوزرها و مخاطبان اعتنا گردد. طراحی وب سایت سازمانی و پیاده سازی آن نقطه مشترکی جهت دستیابی مخاطبان متفاوت به داده ها و سرویس ها آن سازمان هست، از مخاطبان داخلی مانند مدیران، واحدهای سازمان، کارمندان، مسئولین و خانواده های پرسنل تا نهادهای تابعه و شرکتهای دولتی و مخاطبان فرنگی مانند رسانه ها، محققین و… و همینطور مخاطبان در میان المللی همگی از روش یک وب سایت میتوانند با سازمان در رابطه بوده و از حادثه ها و خبرهای سازمان اطلاع پیدا نمایند.
برای راه‌اندازی و پیاده سازی وبسایت سازمانی خویش می بایست بدانید که بهینه سازی چه می‌باشد و در ساخت سایت سازمانی چه نقشی دارااست. بهینه سازی به معنای سئو تارنما برای موتورهای کاوش و به معنای شفاف خیس انجام چندین عملیات برای قرار به چنگ آوردن وب سایت سازمانی شما در صفحه ها برتر موتورهای کاوش می‌باشد. از آنجایی که آمارها نشان داده اند که اشخاص تعدادی لینک و پیوند اولیه شیت کاوش را گشوده کرده و مشاهده می نمایند می بایست کار هایی را انجام بخشید تا وب سایت در شیت نخستین موتورهای کاوش قرار بگیرند تا موجب برد کمپانی یا این که سازمان شما گردد. در شکل رغبت سئوکاران مجموعه ابر آی تی تارنما شما‌را سئو خواهند کرد کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

اشکال ساخت سایت سازمانی و محتوای آن
طراحی وب سایت سازمانی برای سازمان هایی همانند اداره ها، نهادهای دولتی، وزارتخانه ها، شهرداری ها، نهاد های محرمانه و اکثری از شرکت های انجام می گردد. طراحی وب سازمانی کلاً به دو صورت شکل میگیرد، داینامیک و استاتیک، البته این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند؟ در صورتیکه به شکلی بی آلایش بخواهیم ذکر کنیم می قدرت ذکر کرد که در طراحی وب سازمانی داینامیک رئیس وب سایت به کلیه داده ها و محتویات آن دسترسی داراست و میتواند براحتی آن‌ها‌را دستکاری کرده و به روزرسانی کند ولی در ساخت وب سایت استاتیک مدیریت قابلیت و امکان هیچ سیرتکامل تغییری در تارنما را ندارد و بایستی برای اعمال هر نوع تغییر‌و تحول در آن با طراح وبسایت تماس بگیرد. اکثر اشخاص نیز وب سایت های داینامیک را تعیین می نمایند چون از اهمیت بروز رسانی محتوای وب سایت باخبر می‌باشند، با طراحی وب سازمانی به طور داینامیک میتوانید دسترسی بی نقص به مدیر محتوای وب سایت خویش داشته باشید و هر دوران که بخواهید آن را بازنویسی نمائید. در نصیب خبر‌ها و اطلاعیه ها یا این که مطالبی که به طور روزمره یا این که هفتگی بر روی تارنما قرار میگیرند می بایست آپ تو دیت رسانی فراموش نشود چون تاثیر بسزایی در مشاهده و یافتن وب سایت شما به وسیله موتورهای کاوش دارااست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


پشتیبانی تارنما وردپرس –
در بالا می بایست به مضمون طراحی سایت شرکتی  ‌ و کاربرد وردپرس بپردازیم. وردپرس چه چیزی است؟!!!
وردپرس یک اپلیکیشن زیر اینترنت میباشد که به وسیله “مت مولوگ” کارآفرین آمریکایی بنیان گذاری شده‌است.
وردپرس با گویش نرم‌افزار نویسی php درج شده و از اقتدار MYSQL به کارگیری می نماید.

وردپرس سیستم مدیر محتوای CMS میباشد که از امکان های اکثری شامل است. این اپلیکیشن بروز گردیده تجهیزات متعددی برای شما مهیا می نماید تا سایتی دیدنی خیس و اما باصرفه خیس داشته باشید.

پشتیبانی وبسایت وردپرس
پشتیبانی وب سایت وردپرس

حمایت کننده وب سایت وردپرس
همان گونه که وردپرس قابلیت و امکان های فراوانی دارااست، برای پشتیبانی وردپرس هم می بایست راهکار هایی مد لحاظ داشته باشیم،
کمپانی ایرانیان به یاد ماندنی در مسئله پشتیبانی وبسایت وردپرس سرویس ها ذیل را ارائه می‌دهد:

نصب قالب های فرنگی
با اعتنا به کسب و کارتان، قالبهای دارای اعتبار و فرنگی متبوع شمارا تهیه و تنظیم و پس از ساکن سازی ، عجم سازی، درگاه بانکی و تاریخ خورشیدی برای شما نصب می‌کنیم. اعتنا بفرمایید که هرگز نباید از قالب های کرک گردیده استفاده نمود چون امنیت وبسایت شما به ترازو متعددی کاهش مییابد.

پلاگین ها
وردپرس پلاگین های بسیار متعددی دارااست. که ما با دقت به کسب و کارتان پلاگین های مایحتاج شمارا شناسایی و نصب کرده.
اعتنا نمایید پلاگین ها بایستی به موقع بروزرسانی شوند تا از قابلیت هک شدن شما خودداری خواهد شد.

سرعت تارنما وردپرس
همانگونه که در مقاله‌ها قبلی گفته شد، سرعت تارنما از مولفه های بسیار اصلی seo میباشد.
وقتی که استفاده کننده و مخاطبی وارد وبسایت شما می‌گردد، در حالتی‌که عکس ها و صفحه ها داخلی سایتتان به کندی گشوده گردد استفاده کننده از وب سایت شما بیرون می‌شود و این برای بهینه سازی تارنما مضر میباشد.

امنیت تارنما وردپرسی
سیستم مدیر محتوای وردپرس متن بز میباشد و هر کسی میتواند به سورس آن دسترسی پیدا نماید که‌این مسئله منجر می توان به راحتی وب سایت هک گردد. با تولید تغیراتتی در سورس اپ و قابل انعطاف افزارهای مو جود امنیت وب سایت شمارا تضمین میکنیم.

بروز رسانی همیشگی و منظم
هسته وردپرس، قالب و همگی پلاگین ها به طور منظم برای شما بروزرسانی می‌گردد و نقد های آن انجام یافته و به سمع و نظر شما می‌رسد.

بک آپ گیری و تنظیم ورژن پشتوانه
همواره خطر از دست رفتن همگی داده ها برای تارنما وجود دارااست . با تهیه و تنظیم تسخه پشتوانه، داده ها و محتویات وب سایت شمارا در سرور امنی نگهداری می‌کنیم.

پشتیبانی تارنما وردپرس



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ورد پرس، پلتفرم بسیار مجبوبی طراحی سایت شرکتی  میباشد که به جهت آسانی به کارگیری شایسته ترین گزینش برای بخش اعظمی از کسب وکار ها به حساب میآید. اما در صورتی نیاز به یک وب سایت کار کشته، ایمن و کاربردی دارید، بهتر میباشد به مورد های جایگزین هم تصور کنید.

روند طراحی وب سایت متعلق به نیاز کسب و فعالیت میباشد. همان گونه که در مسیر از ایده تا اجرا پباده سازی نرم افزار گوشی گفتیم:

هنگامی ایده پباده سازی اپ تلفن همراه یا این که کلا یک سامانه‌ی ذیل اینترنت در ذهن خویش دارید. بهتر میباشد نخست راجع‌به قابلیت و امکان اجرا و پیاده سازی ایده‌ی خویش تحقیق فرمائید. چه موانعی بر راز منش شما برای اجرایی کردن این ایده وجود داراست؟ این مانع ها قابل حل شدن میباشد یا این که نه؟
اینها سوالاتی میباشد که پیش از هر کاری می بایست جواب آن را پیدا نمائید.

محاسبه ایده در راستای نیاز بازار و تجهیزات در دست کسب و فعالیت
آنالیز ایده وب سایت هم به شما و هم به کمپانی قابل انعطاف افزاری برای گزینش شایسته ترین استراتژی پباده سازی امداد بسزایی خواهد کرد.

نیاز شما چه وبسایتی میباشد؟
آیا تارنما شما فقط محتوا محور میباشد؟
رقبای شما در بازار چه عملکردی دارا‌هستند؟
منابع درآمد خدمت آنلاین شما چه خواهد بود؟
آیا وبسایت شما یک پلتفرم فروش خواهد بود؟
طریق تعامل مخاطب با وبسایت شما به چه شکل میباشد؟
یوزرها شما چه کسانی می‌باشند؟
جستن جواب کل این سوالهای، به کمپانی قابل انعطاف افزاری قابلیت و امکان پباده سازی شایسته ترین تجربه کاربری را خواهند بخشید. اهمیت پباده سازی تجربه کاربری متناسب با یوزرها شما، در وقتی که مخاطب در وب سایت شما باقی می‌ماند خویش را نشان میدهد.

پس از کامل شدن یک فرم RFP، ما می توانیم یک پروپوزال منحصربه‌فرد برای خدمت شما‌را پباده سازی کنیم. ارائه این فرم به کمپانی قابل انعطاف افزاری، پروسه ساخت سایت و بقیه مراد های قابل انعطاف افزاری شما‌را که در فاز توسعه مطرح می گردند، تسهیل می‌نماید.

نقشه خیالی شما به طراحان وب سایت و دیزاینر هایی که رابط کاربری و تجربه کاری UI/UX را پباده سازی می‌نمایند، امداد می‌نماید تا شایسته ترین وایرفریم را طراحی صفحه نمایند.

ساخت سایت با استعمال از وایرفریم
via justinmind.com
طراحی وب مبنی بر نقشه پیش‌فرض، فرایندی کامل و ماهر خواهد بود که قابلیت و امکان توسعه تارنما را بسیار راحت می‌نماید.

تحویل پروپوزال
بعد از تحویل RFP و اخذ بی نقص لیست نیاز های صاحب کار، مراحل گردباد فرضی و ایده پردازی های گروهی در نوژن استارت میشود. پرپوزال های نوژن با درنظر به دست آوردن بی نقص شرایط مد حیث صاحبکار و همینطور قابلیت توسعه سیستم با دو وضعیت پرمیوم و استاندارد تحویل داده می شود.

طراحی وب و اینترنت اپ

در پروپوزال دو گزینه مشاهده می گردد

دیاگرام نرم‌افزار پباده سازی گردیده
مدلسازی پیش گویی گردیده سامانه
پروپوزال نوژن



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بعضا از مزایای طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی  تبلیغاتی (طراحی وب سایت نیازمندی) به طور تحت میباشد :

امنیت بسیار بالا
سرعت بارگذاری شدن صفحه ها قابل قبول و سریع
گرافیک مطلوب و پباده سازی ظواهر منحصر وبسایت
seo وب سایت بسیار کارکشته و قرار به چنگ آوردن اطلاع رسانی ها در نتیجه ها بالای گوگل
پشتیبانی مطلوب
مشورت بازاریابی اینترنتی و seo برای مشتریان طراحی وب سایت
پنل مدیریتی بسیار بی آلایش و جاری
موردنیاز به توضیح میباشد که گفت و گو بهینه سازی در وب سایت های اطلاع رسانی از اهمیت بسیار بالایی شامل است و ضمانت کننده پیروزی وبسایت تبلیغاتی است. چون در‌حالتی که اطلاع رسانی دهنده فیض مطلوب را در گوگل خواهد روءیت کرد که مشتری هدفمند به سمت اطلاع رسانی نوشته شده در وبسایت هدایت گردد و اینگونه از مشتریان از روش موتورهای کاوش به سمت وبسایت شما هدایت میگردند.

طراحی وب سایت تبلیغاتی به طور منحصر
یک کدام از مهم‌ترین مزایای ساخت سایت تبلیغاتی و ساخت سایت نیازمندی بوسیله ما پباده سازی گرافیک و تجهیزات وب سایت به طور منحصربه‌فرد هست که دقیقا مبنی بر آرزوها و نیازهای شما انجام گردد. به این ترتیب می‌توانید با داشتن یک وب سایت تبلیغاتی مختلف و ایده ای تازه در بازار وب کسب درآمد نمائید.

لطفا دقت نمائید که وبسایت های تبلیغاتی و نیازمندی پباده سازی گردیده به وسیله لیزارد اینترنت به طور یک پکیج فراهم و فارغ از پشتیبانی ارائه نمی‌شود بلکه ما مبتنی بر نیازها و منظور های شما وبسایت را به طور سئو گردیده برای گوگل پباده سازی می‌کنیم و به همین ادله احتمال پیروزی بیشتری نسبت به به کار گیری از اسکریپت های فراهم و بعضی بی کیفیت دراین مورد دارید.

سایت ابزار شما در روش برد در وب میباشد و در صورتی‌که از ابزار قابل قبولی به کارگیری نکنید مسلما بازدهی مایحتاج را نخواهید داشت بدین ترتیب در گزینش ابزار خویش توجه موردنیاز را مبذول نمائید. مسلما اگر که وب سایت نیازمندی شما صحبت جدیدی برای اعلام کردن نداشته باشد نمی تواند درآمدزایی کافی و بازدهی ما یحتاج را داشته باشد.

از طرف دیگر برای پیروزی در بازار وب داشتن یک ابزار خوب به تنهایی کفایت نمیکند و مانند هر کسب و فعالیت دیگری نیاز به عملکرد، پشتکار و علم مربوط به بازاریابی اینترنتی دارید. اما دراین مورد نگران نباشید چون کارشناسان کمپانی ما شمارا در این‌شیوه ارشادوراهنمایی می نمایند و می‌توانید از سرویس ها بهینه سازی و مشورت بازاریابی اینترنتی کمپانی ما دراین باره منفعت بگیرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


طراحی وب سایت فروش شارژ به خواسته تولید قابلیت خرید شارژ بصورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود. لازمه استقبال یوزرها از این وبسایت‌ها دارا بودن گرافیک خوشگل و دیدنی و تعیین اسم دامنه گیرا و سرازیر میباشد. همینطور  طراحی سایت شرکتی  رعایت امنیت بالا و پشتیبانی مناسب، استعمال یوزرها از وبسایت را تضمین می‌نماید. فایده‌مندی از یک پباده سازی ماهر، رعایت اصول فنی و رعایت موردها seo از سایر مواقعی میباشد که احتمال بازدید و به کار گیری از وبسایت را ارتقاء می دهد.

قابلیت عضویت و نام نویسی یکی‌از نصیب هایی میباشد که در طراحی وب سایت فروش شارژ فعال سازی میگردد. با جمع آوری خصوصیات یوزرها و تشکیل یک خزانه اطلاعاتی می‌اقتدار قسمت سیستم امتیازدهی را به مراد فایده‌مندی مشتریان ویژه از تخفیفات و جوایز فعال سازی کرد. نصیب پرداخت الکترونیکی از قسمت‌هایی میباشد که حیث شدن آن در طراحی وب فروش شارژ ضروری میباشد.

پباده سازی قسمت پشتیبانی یکی قسمت‌های مایحتاج در ساخت وب سایت فروش شارژ میباشد. در شکل بروز اشتباهات در پرداخت الکترونیکی و اخذ شارژ، این نصیب می تواند امداد کننده باشد. قسمت رابطه با مشتریان برای اخذ نقد ها و پیشنهادات یوزرها خواسته می‌شود و تبادل لحاظ یوزرها درین قسمت منعکس شدن یافته و برای بهبود کیفیت سرویس ها وبسایت به کارگیری می‌شود.

در وبسایت فروش شارژ بخشی با تیتر راهنمای یوزرها وجود داراست. در‌این قسمت توضیحاتی در رابطه چگونگی طرز اخذ شارژ یار با تصاویر ارائه میشود. یک کدام از نصیب‌های اصلی اکران جدول گونه های شارژ، بها‌ها و همینطور کاغذ‌ای دربردارنده داده ها در رابطه نرخ مالیات و … میباشد.

 

طراحی وب سایت فروش شارژ


برخی صفحاتی که در طراحی وب فروش شارژ وجود دارا هستند:
۱- عضویت
۲- سیستم امتیازدهی، تخفیف‌ها و جوایز
۳- پرداخت الکترونیکی
۴- پشتیبانی
۵- رابطه با مشتریان
۶- راهنمای یوزرها
۷- اکران جدول شارژ و بها آن ها



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ذاتا بر مبنای ایده  مهوری ، خلاقیت و جدیدترین راهکارهای طراحی وب صورت گرفته و از روزی که وب سایت هایی  طراحی سایت شرکتی  فرنگی همانند ebay ، گوگل ، صورت بوک و همین سال آن ها و وب سایت های اهل ایران همانند دیجی جنس ، کلوپ ، بلاگفا ، مرز و بوم وبلاگ و سال جاری آنان روبه رویش بودند کمپانی ساخت سایت وبیم نیز بر محور راهکارهای طراحی وب سایت صورت گرفته و کارایی بر آن که نتنها خویش کمپانی وبیم از این راهکارها بتواند پیشرفت علمی و مالی داشته باشد بلکه هر شرکتی و یا این که شخصی که می خواهد کسب و عمل خویش را در فضای اینترنت با ساخت سایت بسط یا این که رونق دهد و یا این که شخصی با ساخت سایت به کسب درآمد بپردازد و یا این که جایگاهی در اینترنت برای خودش ساخت و ساز کند کمپانی وبیم اورا امداد و منش وصال به برد در قضیه اینترنت را تسهیل و فراهم کند.

از این رو کمپانی وبیم در حدود ۳۰۰ تیتر ، ایده و راهکار طراحی وب سایت را آنالیز ، آزمایش و عملی نموده و برخی را نیز درحد پژوهش ها نخستین انجام داده که در شکل عملیاتی شدن و یا این که سفارش به اشخاص جویای کسب فعالیت در وب سفارش کند. کمپانی وبیم بعضی از این نظرها و عنواین راهکاره های طراحی وب را بوسیله کارشناسان خودش برای او‌لین توشه ابتکار و عملیاتی نموده و برخی را نیز براساس ایده ای جانور فرنگی و داخلی تحلیل ، رفع معایب و جمع آوری نموده شما در ذیل فهرستی از راهکارهای طراحی وب را ذیل می‌توانید مشاهده و هر یک را مطالعه فرمایید و در شکل اینکه شما نیز ایده مشابهی دارید و یا این که مشتاق به فعال‌سازی سایتی مبتنی بر راهکار های ساخت وب سایت وبیم می‌باشید. میتوانید جه ساخت وب سایت خویش با مشاورین فنی ما تماس بگیرید و پس از کسب مشورت های موردنیاز پیشنهاد ساخت وب سایت خویش تثبیت نمائید تا وبسایت درخواستی پباده سازی و اجرا در بیاید.


طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی مثلا سایت هایی است که فقط برای اطلاع رسانی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. این سایت ها در‌صورتی‌که اصولی و ظریف پباده سازی شوند میتوانند بازاربی شمارا افزایش دهند، چون در صورتی‌که ساخت سایت اطلاع رسانی و نیازمندی شما ظریف باشد تعداد بازدید از وب سایت شما ارتقاء پیدا میکند اطلاع رسانی بیشتری اخذ خواهید کرد.

مقصود از طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی
مقصود از ساخت سایت اطلاع رسانی ساخت‌و‌ساز تبلیغات در بستر اینترنت میباشد که با این فعالیت بازدید از تارنما شما ارتقاء مییابد. و شما بتوانید از روش آنلاین وبدون به کارگیری از تبلیغات چاپی تبلیغات خویش را انجام دهید.
مشتریان اینترنت پرتال اطلاع رسانی
عده ای که می خواهنند بازاریابی خویش را ارتقاء دهند میتوانند با طراحی وب اطلاع رسانی و نیازمندی به مقصود خویش برسند.
تجهیزات طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی

قابلیت تولید منوی دلخواه(رئیس منو)



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ذاتا بر مبنای ایده  مهوری ، خلاقیت و جدیدترین راهکارهای طراحی وب صورت گرفته و از روزی که وب سایت هایی  طراحی سایت شرکتی  فرنگی همانند ebay ، گوگل ، صورت بوک و همین سال آن ها و وب سایت های اهل ایران همانند دیجی جنس ، کلوپ ، بلاگفا ، مرز و بوم وبلاگ و سال جاری آنان روبه رویش بودند کمپانی ساخت سایت وبیم نیز بر محور راهکارهای طراحی وب سایت صورت گرفته و کارایی بر آن که نتنها خویش کمپانی وبیم از این راهکارها بتواند پیشرفت علمی و مالی داشته باشد بلکه هر شرکتی و یا این که شخصی که می خواهد کسب و عمل خویش را در فضای اینترنت با ساخت سایت بسط یا این که رونق دهد و یا این که شخصی با ساخت سایت به کسب درآمد بپردازد و یا این که جایگاهی در اینترنت برای خودش ساخت و ساز کند کمپانی وبیم اورا امداد و منش وصال به برد در قضیه اینترنت را تسهیل و فراهم کند.

از این رو کمپانی وبیم در حدود ۳۰۰ تیتر ، ایده و راهکار طراحی وب سایت را آنالیز ، آزمایش و عملی نموده و برخی را نیز درحد پژوهش ها نخستین انجام داده که در شکل عملیاتی شدن و یا این که سفارش به اشخاص جویای کسب فعالیت در وب سفارش کند. کمپانی وبیم بعضی از این نظرها و عنواین راهکاره های طراحی وب را بوسیله کارشناسان خودش برای او‌لین توشه ابتکار و عملیاتی نموده و برخی را نیز براساس ایده ای جانور فرنگی و داخلی تحلیل ، رفع معایب و جمع آوری نموده شما در ذیل فهرستی از راهکارهای طراحی وب را ذیل می‌توانید مشاهده و هر یک را مطالعه فرمایید و در شکل اینکه شما نیز ایده مشابهی دارید و یا این که مشتاق به فعال‌سازی سایتی مبتنی بر راهکار های ساخت وب سایت وبیم می‌باشید. میتوانید جه ساخت وب سایت خویش با مشاورین فنی ما تماس بگیرید و پس از کسب مشورت های موردنیاز پیشنهاد ساخت وب سایت خویش تثبیت نمائید تا وبسایت درخواستی پباده سازی و اجرا در بیاید.


طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی مثلا سایت هایی است که فقط برای اطلاع رسانی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. این سایت ها در‌صورتی‌که اصولی و ظریف پباده سازی شوند میتوانند بازاربی شمارا افزایش دهند، چون در صورتی‌که ساخت سایت اطلاع رسانی و نیازمندی شما ظریف باشد تعداد بازدید از وب سایت شما ارتقاء پیدا میکند اطلاع رسانی بیشتری اخذ خواهید کرد.

مقصود از طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی
مقصود از ساخت سایت اطلاع رسانی ساخت‌و‌ساز تبلیغات در بستر اینترنت میباشد که با این فعالیت بازدید از تارنما شما ارتقاء مییابد. و شما بتوانید از روش آنلاین وبدون به کارگیری از تبلیغات چاپی تبلیغات خویش را انجام دهید.
مشتریان اینترنت پرتال اطلاع رسانی
عده ای که می خواهنند بازاریابی خویش را ارتقاء دهند میتوانند با طراحی وب اطلاع رسانی و نیازمندی به مقصود خویش برسند.
تجهیزات طراحی وب سایت اطلاع رسانی و نیازمندی

قابلیت تولید منوی دلخواه(رئیس منو)



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


احتمالا شما هم تجربه فعالیت با دیکشنری های جیبی یا این که محل کار تلفن های گسترده یا این که حتی صفحه ها اطلاع رسانی مجله ها را داشته اید. در‌این فضاها محتوا به طور فشرده و با سایز کوچک اکران داده گردیده و برای جستن طراحی سایت شرکتی داده ها صحیح مستلزم اتومات و ماژیک هستیم تا مسیر پیموده گردیده بوسیله دیده را نماد گذاری کنیم. این ابزارها به نحوی پباده سازی گردیده اند که بیشترین داده ها را در کمترین دور و اطراف به مخاطب برسانند. در حالیکه در ساخت سایت مقصود ما رساندن پیام های کوتاه و اساسی در کمترین برهه زمانی به استفاده کننده میباشد.

اکران موضوعات مطرح گردیده در ورقهبرای اینکه تاثیر خلأ را بهتر شعور کنیم به تصویر پایین نگاه فرمائید. این تصویر مثال ای از بکارگیری خلأ در دیزاین یک خبرنامه را اکران می‌دهد. تغییراتی ظاهرا کوچک در بعد ها ردیف ها و مسافت بندی تیتر، تصویر و محتوا موجب شده‌است خوانایی و تلاش ورقه به صورت دیده گیری ارتقاء یابد. شما تحت عنوان یک مخاطب کدام یک از این طرح ها را می پسندید؟

در ساخت سایت همواره به انتقال سریع پیام اعتنا می‌کنیم و یکی‌از المان های اساسی در انتقال پیام تیتر یا این که هدینگ های جان دار در ورقه می‌باشند. به همین خواسته همواره سعی می‌کنیم خلأ مطلوب در حوالی یک تیتر تازه در کاغذ به فعالیت بگیریم تا هنگام اسکرول سریع برگه، استفاده کننده بتواند با گاز موضوعات مطرح گردیده در آن را شناسایی نماید.

به کار گیری درست از خلأ در طراحی وب
دسترسی سریع به داده ها تماس وبسایت
در نصیب هایی از تارنما که داده ها کاربردی مانند شماره تماس یا این که نشانی اینترنتی در مشت مخاطب قرار داده می گردد؛ بهتر میباشد با به کارگیری از فضاهای خالی خوانایی و دسترسی به محتوا ارتقاء داده گردد. تصویر پایین یک مثال بسیار بی آلایش و اول از طرز اکران داده ها تماس در ورقه میباشد. در عکس سمت راست فواصل فی مابین شماره های تماس به نحوی پباده سازی شده‌است که استفاده کننده بتواند در سریعترین مقطع ممکن اعداد و رابطه آن ها با تیتر را تشخیص دهد.

تکنیک به کارگیری از خلأ در‌این وب سایت به خیر اجرا شده‌است.

به کار گیری از خلأ در طراحی وب اپل
بین مثال شغل های طراحی وب وبسیما نیز مثال های بخش اعظمی از این دست وجود دارا هستند که شاخص ترین آنان طراحی وب شرکتی هلو میباشد که با منفعت گیری از خلأ محتوای هدفمند را در چنگ استفاده کننده قرار می‌دهد.

تکنیک فضای منفی در ساخت وب سایت هلو
ایده ها خویش در امر تکنیک خلأ در ساخت وب سایت و تاثیر آن بر تجربه کاربری را در نصیب ایده ها همین نوشته‌ی علمی با ما فی مابین بگذارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()